Merhaba , benim isteiğim nam-ı değer By.KinG'in çıkarmış olduğu CTMenu'deki c4 menusune bir ekleme yapmak.
İsteğimi şöyle bildireyim ; C4Menu'deki T'yi Süreli GÖM 'ü Godsuz kullanamamak , yani sadece godlu kullanabilmeye çevirmektir. Yaparsanız memnun olurum.
Konu
Benzer Konular
Yorum
652
Okunma
10-04-2026, 21:38
Yorum
700
Okunma
03-04-2026, 21:44
Yorum
664
Okunma
28-03-2026, 23:15
)


