Ctmenüde /kelepçe plugininin menü halinin olmasını istiyorum,yardımcı olurmusunuz?
Discord : mejaxx Steam : mejaxbey
)

(17-02-2025, 20:48)EmirCW Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @mejaxamaa kelepçe eklentisini eke bırakırmısınhttps://www.webailesi.com/ds-handcuff-14486.sma
(17-02-2025, 21:01)EmirCW Adlı Kullanıcıdan Alıntı: dene bakalımkral olduda şimdi bu kelepce dosyasında doublejump ve redbull var onları eklediğimde ctmenununde redbull ve doublejumpı var kelepcenikini attıgımda ctmenu calısmıyo cozermisin
https://www.webailesi.com/ds-ctmenu-14487.sma
(17-02-2025, 21:01)EmirCW Adlı Kullanıcıdan Alıntı: dene bakalımhttps://www.webailesi.com/ds-ctmenu-14489.rar ikisininde dosyasını attım
https://www.webailesi.com/ds-ctmenu-14487.sma
(17-02-2025, 21:33)EmirCW Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ctmenunun eklentileride açık kalsın kelepçeninkidetm kral oldu sağolasın
veyahutta şöyle yapın register_clcmd("radio1", "@Redbull");
register_clcmd("say /redbull", "@Redbull"); bunların yerine
register_clcmd("say /blabla", "@Redbull");