Daha fazla para istiyorlar sanırım insanların serverlerini kapatıp bir daha alsınlar diye ne yapıcağını şaşırmış
Konu
@Muhammet Bulut Paranla Git Yeni Sw Al Bitince ztn webailesi sunucuları gliyo 

(03-03-2020, 20:58)HellBoyDZN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Muhammet Bulut Paranla Git Yeni Sw Al Bitince ztn webailesi sunucuları gliyoöyle yapcam zaten knk
56 tl var serverim aylık 35 tl.1.ci ay bu daha.Para birikiyor web ailesini bekliyorum
Benzer Konular
Yorum
199
Okunma
Yorum
397
Okunma
Yorum
505
Okunma
Yorum
35.331
Okunma
Yorum
695
Okunma
Yorum
2.672
Okunma
)


