Daha fazla para istiyorlar sanırım insanların serverlerini kapatıp bir daha alsınlar diye ne yapıcağını şaşırmış
Konu
@Muhammet Bulut Paranla Git Yeni Sw Al Bitince ztn webailesi sunucuları gliyo 

(03-03-2020, 20:58)HellBoyDZN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Muhammet Bulut Paranla Git Yeni Sw Al Bitince ztn webailesi sunucuları gliyoöyle yapcam zaten knk
56 tl var serverim aylık 35 tl.1.ci ay bu daha.Para birikiyor web ailesini bekliyorum
Benzer Konular
Yorum
139
Okunma
Yorum
364
Okunma
Yorum
474
Okunma
Yorum
35.298
Okunma
Yorum
660
Okunma
Yorum
2.642
Okunma
)


