Arkadaşlar kendi vdsim üzerimden bir CS2 sunucusu kurmak istiyorum fakat nasıl yapacağımı ne yapacağımı bilmiyorum. Yardımcı olabilecek bir video veya biri var mı?
(27-10-2023, 02:06)Maravilha Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar kendi vdsim üzerimden bir CS2 sunucusu kurmak istiyorum fakat nasıl yapacağımı ne yapacağımı bilmiyorum. Yardımcı olabilecek bir video veya biri var mı?