⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Cs 1.6 Sunucu Açmalımıyım Sizce

Konu

#1
Merhaba Bu Devirde Sizce Cs 1.6 Sunucusu Açmak Sizce Mantıklımı Sadece Pro-Public İçin ?
Cevapla
#2
pro publice ben pek sıcak yanaşmıyorum özellikle oyt de 1 - 15.ıp arasında serverin ve hazır ekibin yoksa tutturması çok zor
Hacinabi Gaming CSGO Mod  Server IP:   95 . 173 . 173 . 24
Cevapla
#3
(03-06-2022, 01:38)massaka36diablo63 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: pro publice ben pek sıcak yanaşmıyorum özellikle oyt de 1 - 15.ıp arasında serverin ve hazır ekibin yoksa tutturması çok zor
Ekip kolay toplarım ben 40-50 bandında ip olması yeterli
Cevapla
#4
Çok zor tutturmak
MawiŞ*
Cevapla
#5
kendi ekibiniz varsa eğlenmek için açılabilir ama para kazanmak için şu zamanlarda biraz zor. onun yerine CS:GO Pro-Pub açıp VIP satarak daha çok para kazanabilirsiniz.
[EKPkingTR] Since 2016 [Katil Sözlük] [Emperor4231]
Cevapla
#6
(03-06-2022, 10:07)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kendi ekibiniz varsa eğlenmek için açılabilir ama para kazanmak için şu zamanlarda biraz zor. onun yerine CS:GO Pro-Pub açıp VIP satarak daha çok para kazanabilirsiniz.
Para kazanılır güzel yönetirsen 40 yasinda klan oyuncum bile vardi psikolojim bozuk olduğu için sürekli açıp kapatıyordum. ortamda kötü insanlar var ayrı mesele ama oynancak başka oyun bulamıyorum. Kasmayan başka oyun oynasam pc sanki et pişircen işlemci çok hızlı çalışıyor. bitmişiz be aga
Cevapla
#7
Eğer Açıpta tutmasını istiyorsanız ön ip lerde açmanız gerekiyor.Şuan oyt nin 40 bazındaki ipleri bile dolmuyor. Güzel, disiplinli admin kadronuz bulunursa bence tutabilir ama ön iplerde olmalı
İletişim İçin : Tıklayınız
Cevapla
#8
Tutturması zor ve oyt nin sahislari arasi sunucu satislarini engellememesi nedeniyle on ip tutturmak zor tutturdun diyelim 10 15k gibi bir mebladan bahsediyoruz doluluğa bakacak olursak oytnin ping fps eklenti gibi durumlarda bir tık geri kalması kira fiyatları nedeniyle oyuncuların farkli firmalara dağılması oyuncu kitlesini yuksek oranda dusurdu suan icin oytden cs serveri almak gereksiz olur yine pandemi gibi bir durum olursa tabi yukselise cikar yinede cs duragi tutunuyo sana kalmış
Cevapla
#9
(03-06-2022, 12:09)Areeeessss Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tutturması zor ve oyt nin sahislari arasi sunucu satislarini engellememesi nedeniyle on ip tutturmak zor tutturdun diyelim 10 15k gibi bir mebladan bahsediyoruz doluluğa bakacak olursak oytnin ping fps eklenti gibi durumlarda bir tık geri kalması kira fiyatları nedeniyle oyuncuların farkli firmalara dağılması oyuncu kitlesini yuksek oranda dusurdu suan icin oytden cs serveri almak gereksiz olur yine pandemi gibi bir durum olursa tabi yukselise cikar yinede cs duragi tutunuyo sana kalmış
Csduragi guzel ipler var sunucu user girmeyen on ip prolarda var 2200 tl filan cok zam geldi.

Oyt oyuncuları sağlam açarsam oyt açarım. oyt sunucusu varsa yönetmek için vercek varsa para vererek yönetebilirimm
Son Düzenleme: 03-06-2022, 12:30, Düzenleyen: Christian.
Cevapla
#10
Başlangıç için güzel bir bütçeye ihtiyacın var. CSD fiyatları zaten ortada. OYT için devir alabilirsin .d (10 bin tlye) 95.173.173.x ipsini devretmiş arkadaşlarım var.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task