Merhaba Bu Devirde Sizce Cs 1.6 Sunucusu Açmak Sizce Mantıklımı Sadece Pro-Public İçin ?
Konu
pro publice ben pek sıcak yanaşmıyorum özellikle oyt de 1 - 15.ıp arasında serverin ve hazır ekibin yoksa tutturması çok zor
Hacinabi Gaming CSGO Mod Server IP: 95 . 173 . 173 . 24
kendi ekibiniz varsa eğlenmek için açılabilir ama para kazanmak için şu zamanlarda biraz zor. onun yerine CS:GO Pro-Pub açıp VIP satarak daha çok para kazanabilirsiniz.
(03-06-2022, 10:07)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kendi ekibiniz varsa eğlenmek için açılabilir ama para kazanmak için şu zamanlarda biraz zor. onun yerine CS:GO Pro-Pub açıp VIP satarak daha çok para kazanabilirsiniz.Para kazanılır güzel yönetirsen 40 yasinda klan oyuncum bile vardi psikolojim bozuk olduğu için sürekli açıp kapatıyordum. ortamda kötü insanlar var ayrı mesele ama oynancak başka oyun bulamıyorum. Kasmayan başka oyun oynasam pc sanki et pişircen işlemci çok hızlı çalışıyor. bitmişiz be aga
Eğer Açıpta tutmasını istiyorsanız ön ip lerde açmanız gerekiyor.Şuan oyt nin 40 bazındaki ipleri bile dolmuyor. Güzel, disiplinli admin kadronuz bulunursa bence tutabilir ama ön iplerde olmalı
İletişim İçin : Tıklayınız
Tutturması zor ve oyt nin sahislari arasi sunucu satislarini engellememesi nedeniyle on ip tutturmak zor tutturdun diyelim 10 15k gibi bir mebladan bahsediyoruz doluluğa bakacak olursak oytnin ping fps eklenti gibi durumlarda bir tık geri kalması kira fiyatları nedeniyle oyuncuların farkli firmalara dağılması oyuncu kitlesini yuksek oranda dusurdu suan icin oytden cs serveri almak gereksiz olur yine pandemi gibi bir durum olursa tabi yukselise cikar yinede cs duragi tutunuyo sana kalmış
(03-06-2022, 12:09)Areeeessss Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tutturması zor ve oyt nin sahislari arasi sunucu satislarini engellememesi nedeniyle on ip tutturmak zor tutturdun diyelim 10 15k gibi bir mebladan bahsediyoruz doluluğa bakacak olursak oytnin ping fps eklenti gibi durumlarda bir tık geri kalması kira fiyatları nedeniyle oyuncuların farkli firmalara dağılması oyuncu kitlesini yuksek oranda dusurdu suan icin oytden cs serveri almak gereksiz olur yine pandemi gibi bir durum olursa tabi yukselise cikar yinede cs duragi tutunuyo sana kalmışCsduragi guzel ipler var sunucu user girmeyen on ip prolarda var 2200 tl filan cok zam geldi.
Oyt oyuncuları sağlam açarsam oyt açarım. oyt sunucusu varsa yönetmek için vercek varsa para vererek yönetebilirimm
Son Düzenleme: 03-06-2022, 12:30, Düzenleyen: Christian.
Benzer Konular
Yorum
810
Okunma
04-04-2026, 17:06
Yorum
1.251
Okunma
)

