

)



(02-05-2022, 14:32)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Oto t atan plugin kurmamalısınız. Deathrun modunu açın sadece, sorun çıkmaması gerekli..Oyun bölünmemesi için kullanıyordum. Siz öyle söyleyince sildim. Yalnız OYT de dediğiniz gibi sadece deathrun plugini açık. Ama oyuna başlayınca 4 kere restart atıyor. Çok iğrenç durum. Bunu nasıl çözeriz ?
Sorun çıkıyor ise ekstra eklentileri tek tek deaktif ederek sorunun hangi eklentiden kaynaklı olduğunu bulun.