⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

En Çok Beğeni Alan Cevaplar

Tayo
2 Beğeni

(12-06-2022, 22:01)Nejat Doğan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çok kötüýüm yardim edebilcek varmı forum yetkilerinden
Sanırım zaman geçtikçe daha da batıyorsun

Çok Kötüyüm Yardım Edebilcek Varmı ?

Konu

#41
Ya kardeşim nejati sana ne diyeceğini bilemiyorum artık
#42
(12-06-2022, 23:35)CsTekno Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ya kardeşim nejati sana ne diyeceğini bilemiyorum artık
Doğrudur.
#43
nejat senin tek sıkıntın ilgisizlik. başka bir şey değil. birileri seninle ilgilensin diye 4 kere din değiştirdin. şu anda gözlerimizin önünde islama geçtin. 2 güne bir foruma sarıp duruyorsun. takıntı hastalığını kendin yaratıyorsun. manyak mısın olm sen? çık biraz sosyalleş insanlarla tanış. işyerini beğenmiyorsan sanayide çalış. sanayide senin gibi kafası kırık bir sürü insan var. onlarla anlaşabilirsin. birileri sana ilgi vermiyor diye foruma yapışıp duruyorsun. tamam eyvallah burası güzel bir forum ama biz burada cs 1.6, oyun ve teknolojiyle ilgili konuşmalar yapıyoruz öyle eğleniyoruz. buraya geliyorsun diyorsun dolandırıldım. sonra diyorsun cs bırakıyorum. sonra bir daha cs başlıyorsun bir daha dolandırılıyorsun. ilgisizlik yüzünden sürtecek sunucular arıyorsun sunucularda seni dolandırıp salıyor. hani 12 saate 50 TL'ye çalışıyordun? 300 TL'yi ne ara verdin? ben ayda 3000 tl maaş alıyorum 500 TL buzdolabına verdim içim parçalandı verirken. sen 12 saate 50 TL'ye çalışıp 300 TL'yi niye şak diye veriyorsun? git annene babana sar. ilgiyi onlardan bekle. bir hedefin varsa adam gibi arkasında dur. bırakıyorum cs'yi diyorsan bırak. hristiyanım diyorsan ona inan. 5 dakikaya bir karı gibi şekil değiştirme.
[EKPkingTR] Since 2016 [Katil Sözlük] [Emperor4231]
#44
(12-06-2022, 23:45)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nejat senin tek sıkıntın ilgisizlik. başka bir şey değil. birileri seninle ilgilensin diye 4 kere din değiştirdin. şu anda gözlerimizin önünde islama geçtin. 2 güne bir foruma sarıp duruyorsun. takıntı hastalığını kendin yaratıyorsun. manyak mısın olm sen? çık biraz sosyalleş insanlarla tanış. işyerini beğenmiyorsan sanayide çalış. sanayide senin gibi kafası kırık bir sürü insan var. onlarla anlaşabilirsin. birileri sana ilgi vermiyor diye foruma yapışıp duruyorsun. tamam eyvallah burası güzel bir forum ama biz burada cs 1.6, oyun ve teknolojiyle ilgili konuşmalar yapıyoruz öyle eğleniyoruz. buraya geliyorsun diyorsun dolandırıldım. sonra diyorsun cs bırakıyorum. sonra bir daha cs başlıyorsun bir daha dolandırılıyorsun. ilgisizlik yüzünden sürtecek sunucular arıyorsun sunucularda seni dolandırıp salıyor. hani 12 saate 50 TL'ye çalışıyordun? 300 TL'yi ne ara verdin? ben ayda 3000 tl maaş alıyorum 500 TL buzdolabına verdim içim parçalandı verirken. sen 12 saate 50 TL'ye çalışıp 300 TL'yi niye şak diye veriyorsun? git annene babana sar. ilgiyi onlardan bekle. bir hedefin varsa adam gibi arkasında dur. bırakıyorum cs'yi diyorsan bırak. hristiyanım diyorsan ona inan. 5 dakikaya bir karı gibi şekil değiştirme.
bu hafta maaş zam yaptı. asgari ücret 2800 iken aylik 1400 simdi asgari ucret 4200 tl iken 2400 yapti ayligi

(12-06-2022, 23:45)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nejat senin tek sıkıntın ilgisizlik. başka bir şey değil. birileri seninle ilgilensin diye 4 kere din değiştirdin. şu anda gözlerimizin önünde islama geçtin. 2 güne bir foruma sarıp duruyorsun. takıntı hastalığını kendin yaratıyorsun. manyak mısın olm sen? çık biraz sosyalleş insanlarla tanış. işyerini beğenmiyorsan sanayide çalış. sanayide senin gibi kafası kırık bir sürü insan var. onlarla anlaşabilirsin. birileri sana ilgi vermiyor diye foruma yapışıp duruyorsun. tamam eyvallah burası güzel bir forum ama biz burada cs 1.6, oyun ve teknolojiyle ilgili konuşmalar yapıyoruz öyle eğleniyoruz. buraya geliyorsun diyorsun dolandırıldım. sonra diyorsun cs bırakıyorum. sonra bir daha cs başlıyorsun bir daha dolandırılıyorsun. ilgisizlik yüzünden sürtecek sunucular arıyorsun sunucularda seni dolandırıp salıyor. hani 12 saate 50 TL'ye çalışıyordun? 300 TL'yi ne ara verdin? ben ayda 3000 tl maaş alıyorum 500 TL buzdolabına verdim içim parçalandı verirken. sen 12 saate 50 TL'ye çalışıp 300 TL'yi niye şak diye veriyorsun? git annene babana sar. ilgiyi onlardan bekle. bir hedefin varsa adam gibi arkasında dur. bırakıyorum cs'yi diyorsan bırak. hristiyanım diyorsan ona inan. 5 dakikaya bir karı gibi şekil değiştirme.
bu hafta zorla calistirdilar 6 gün 600 tl para verdi dün aksam 100 tl harcadim. Bugun 495 tl kalmisti 300 havale attim. 195 tl kaldi 95 tl su kola sigara 2 paket ice ice 100 tl kaldi

(12-06-2022, 23:45)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nejat senin tek sıkıntın ilgisizlik. başka bir şey değil. birileri seninle ilgilensin diye 4 kere din değiştirdin. şu anda gözlerimizin önünde islama geçtin. 2 güne bir foruma sarıp duruyorsun. takıntı hastalığını kendin yaratıyorsun. manyak mısın olm sen? çık biraz sosyalleş insanlarla tanış. işyerini beğenmiyorsan sanayide çalış. sanayide senin gibi kafası kırık bir sürü insan var. onlarla anlaşabilirsin. birileri sana ilgi vermiyor diye foruma yapışıp duruyorsun. tamam eyvallah burası güzel bir forum ama biz burada cs 1.6, oyun ve teknolojiyle ilgili konuşmalar yapıyoruz öyle eğleniyoruz. buraya geliyorsun diyorsun dolandırıldım. sonra diyorsun cs bırakıyorum. sonra bir daha cs başlıyorsun bir daha dolandırılıyorsun. ilgisizlik yüzünden sürtecek sunucular arıyorsun sunucularda seni dolandırıp salıyor. hani 12 saate 50 TL'ye çalışıyordun? 300 TL'yi ne ara verdin? ben ayda 3000 tl maaş alıyorum 500 TL buzdolabına verdim içim parçalandı verirken. sen 12 saate 50 TL'ye çalışıp 300 TL'yi niye şak diye veriyorsun? git annene babana sar. ilgiyi onlardan bekle. bir hedefin varsa adam gibi arkasında dur. bırakıyorum cs'yi diyorsan bırak. hristiyanım diyorsan ona inan. 5 dakikaya bir karı gibi şekil değiştirme.
iyi almissin gene buzdolabi 500 tl

(12-06-2022, 23:45)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nejat senin tek sıkıntın ilgisizlik. başka bir şey değil. birileri seninle ilgilensin diye 4 kere din değiştirdin. şu anda gözlerimizin önünde islama geçtin. 2 güne bir foruma sarıp duruyorsun. takıntı hastalığını kendin yaratıyorsun. manyak mısın olm sen? çık biraz sosyalleş insanlarla tanış. işyerini beğenmiyorsan sanayide çalış. sanayide senin gibi kafası kırık bir sürü insan var. onlarla anlaşabilirsin. birileri sana ilgi vermiyor diye foruma yapışıp duruyorsun. tamam eyvallah burası güzel bir forum ama biz burada cs 1.6, oyun ve teknolojiyle ilgili konuşmalar yapıyoruz öyle eğleniyoruz. buraya geliyorsun diyorsun dolandırıldım. sonra diyorsun cs bırakıyorum. sonra bir daha cs başlıyorsun bir daha dolandırılıyorsun. ilgisizlik yüzünden sürtecek sunucular arıyorsun sunucularda seni dolandırıp salıyor. hani 12 saate 50 TL'ye çalışıyordun? 300 TL'yi ne ara verdin? ben ayda 3000 tl maaş alıyorum 500 TL buzdolabına verdim içim parçalandı verirken. sen 12 saate 50 TL'ye çalışıp 300 TL'yi niye şak diye veriyorsun? git annene babana sar. ilgiyi onlardan bekle. bir hedefin varsa adam gibi arkasında dur. bırakıyorum cs'yi diyorsan bırak. hristiyanım diyorsan ona inan. 5 dakikaya bir karı gibi şekil değiştirme.
Allah arapça kelime Tanrı Türkçe Kelime God Ingilizce Kelime Ortak Anlam. Tanrının İsmi Farklı Onu Söylemicem. (Kutsal)
musluman 13 yasima kadar ailede dogduktan sonra 14 yasimda deist oldum.15 yasimda ateist oldum. 17 yasimda hristiyan oldum.
Son Düzenleme: 12-06-2022, 23:55, Düzenleyen: Christian.
#45
(12-06-2022, 23:45)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nejat senin tek sıkıntın ilgisizlik. başka bir şey değil. birileri seninle ilgilensin diye 4 kere din değiştirdin. şu anda gözlerimizin önünde islama geçtin. 2 güne bir foruma sarıp duruyorsun. takıntı hastalığını kendin yaratıyorsun. manyak mısın olm sen? çık biraz sosyalleş insanlarla tanış. işyerini beğenmiyorsan sanayide çalış. sanayide senin gibi kafası kırık bir sürü insan var. onlarla anlaşabilirsin. birileri sana ilgi vermiyor diye foruma yapışıp duruyorsun. tamam eyvallah burası güzel bir forum ama biz burada cs 1.6, oyun ve teknolojiyle ilgili konuşmalar yapıyoruz öyle eğleniyoruz. buraya geliyorsun diyorsun dolandırıldım. sonra diyorsun cs bırakıyorum. sonra bir daha cs başlıyorsun bir daha dolandırılıyorsun. ilgisizlik yüzünden sürtecek sunucular arıyorsun sunucularda seni dolandırıp salıyor. hani 12 saate 50 TL'ye çalışıyordun? 300 TL'yi ne ara verdin? ben ayda 3000 tl maaş alıyorum 500 TL buzdolabına verdim içim parçalandı verirken. sen 12 saate 50 TL'ye çalışıp 300 TL'yi niye şak diye veriyorsun? git annene babana sar. ilgiyi onlardan bekle. bir hedefin varsa adam gibi arkasında dur. bırakıyorum cs'yi diyorsan bırak. hristiyanım diyorsan ona inan. 5 dakikaya bir karı gibi şekil değiştirme.
İçimi dökmüşsün
#46
Midem bulanmaya başım ağrımaya başladı panik atak geçiyorum. ben yatmaya iyi geceler
#47
(12-06-2022, 23:50)Nejat Doğan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(12-06-2022, 23:45)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nejat senin tek sıkıntın ilgisizlik. başka bir şey değil. birileri seninle ilgilensin diye 4 kere din değiştirdin. şu anda gözlerimizin önünde islama geçtin. 2 güne bir foruma sarıp duruyorsun. takıntı hastalığını kendin yaratıyorsun. manyak mısın olm sen? çık biraz sosyalleş insanlarla tanış. işyerini beğenmiyorsan sanayide çalış. sanayide senin gibi kafası kırık bir sürü insan var. onlarla anlaşabilirsin. birileri sana ilgi vermiyor diye foruma yapışıp duruyorsun. tamam eyvallah burası güzel bir forum ama biz burada cs 1.6, oyun ve teknolojiyle ilgili konuşmalar yapıyoruz öyle eğleniyoruz. buraya geliyorsun diyorsun dolandırıldım. sonra diyorsun cs bırakıyorum. sonra bir daha cs başlıyorsun bir daha dolandırılıyorsun. ilgisizlik yüzünden sürtecek sunucular arıyorsun sunucularda seni dolandırıp salıyor. hani 12 saate 50 TL'ye çalışıyordun? 300 TL'yi ne ara verdin? ben ayda 3000 tl maaş alıyorum 500 TL buzdolabına verdim içim parçalandı verirken. sen 12 saate 50 TL'ye çalışıp 300 TL'yi niye şak diye veriyorsun? git annene babana sar. ilgiyi onlardan bekle. bir hedefin varsa adam gibi arkasında dur. bırakıyorum cs'yi diyorsan bırak. hristiyanım diyorsan ona inan. 5 dakikaya bir karı gibi şekil değiştirme.
bu hafta maaş zam yaptı. asgari ücret 2800 iken aylik 1400 simdi asgari ucret 4200 tl iken 2400 yapti ayligi

(12-06-2022, 23:45)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nejat senin tek sıkıntın ilgisizlik. başka bir şey değil. birileri seninle ilgilensin diye 4 kere din değiştirdin. şu anda gözlerimizin önünde islama geçtin. 2 güne bir foruma sarıp duruyorsun. takıntı hastalığını kendin yaratıyorsun. manyak mısın olm sen? çık biraz sosyalleş insanlarla tanış. işyerini beğenmiyorsan sanayide çalış. sanayide senin gibi kafası kırık bir sürü insan var. onlarla anlaşabilirsin. birileri sana ilgi vermiyor diye foruma yapışıp duruyorsun. tamam eyvallah burası güzel bir forum ama biz burada cs 1.6, oyun ve teknolojiyle ilgili konuşmalar yapıyoruz öyle eğleniyoruz. buraya geliyorsun diyorsun dolandırıldım. sonra diyorsun cs bırakıyorum. sonra bir daha cs başlıyorsun bir daha dolandırılıyorsun. ilgisizlik yüzünden sürtecek sunucular arıyorsun sunucularda seni dolandırıp salıyor. hani 12 saate 50 TL'ye çalışıyordun? 300 TL'yi ne ara verdin? ben ayda 3000 tl maaş alıyorum 500 TL buzdolabına verdim içim parçalandı verirken. sen 12 saate 50 TL'ye çalışıp 300 TL'yi niye şak diye veriyorsun? git annene babana sar. ilgiyi onlardan bekle. bir hedefin varsa adam gibi arkasında dur. bırakıyorum cs'yi diyorsan bırak. hristiyanım diyorsan ona inan. 5 dakikaya bir karı gibi şekil değiştirme.
bu hafta zorla calistirdilar 6 gün 600 tl para verdi dün aksam 100 tl harcadim. Bugun 495 tl kalmisti 300 havale attim. 195 tl kaldi 95 tl su kola sigara 2 paket ice ice 100 tl kaldi

(12-06-2022, 23:45)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nejat senin tek sıkıntın ilgisizlik. başka bir şey değil. birileri seninle ilgilensin diye 4 kere din değiştirdin. şu anda gözlerimizin önünde islama geçtin. 2 güne bir foruma sarıp duruyorsun. takıntı hastalığını kendin yaratıyorsun. manyak mısın olm sen? çık biraz sosyalleş insanlarla tanış. işyerini beğenmiyorsan sanayide çalış. sanayide senin gibi kafası kırık bir sürü insan var. onlarla anlaşabilirsin. birileri sana ilgi vermiyor diye foruma yapışıp duruyorsun. tamam eyvallah burası güzel bir forum ama biz burada cs 1.6, oyun ve teknolojiyle ilgili konuşmalar yapıyoruz öyle eğleniyoruz. buraya geliyorsun diyorsun dolandırıldım. sonra diyorsun cs bırakıyorum. sonra bir daha cs başlıyorsun bir daha dolandırılıyorsun. ilgisizlik yüzünden sürtecek sunucular arıyorsun sunucularda seni dolandırıp salıyor. hani 12 saate 50 TL'ye çalışıyordun? 300 TL'yi ne ara verdin? ben ayda 3000 tl maaş alıyorum 500 TL buzdolabına verdim içim parçalandı verirken. sen 12 saate 50 TL'ye çalışıp 300 TL'yi niye şak diye veriyorsun? git annene babana sar. ilgiyi onlardan bekle. bir hedefin varsa adam gibi arkasında dur. bırakıyorum cs'yi diyorsan bırak. hristiyanım diyorsan ona inan. 5 dakikaya bir karı gibi şekil değiştirme.
iyi almissin gene buzdolabi 500 tl
git sanayide çalış. asgari ücret verirler. aynı zorluk orada da var. niye enayi gibi aylık 2400 TL'ye çalışıyorsun? ben babamın yeri diye 3000 TL'ye çalışıyorum. dışarıdan yesem içsem babam çok şükür öder. kendini sıkacak zorlayacak bir yol seçmişsin ama kuyruğun sıkışınca buraya geliyorsun. ben 18 yaşındayım daha. yaşadıklarının daha kötülerini yaşamışımdır. bana 16 yaşına kadar pc yüzü göstermediler. ben şu anda çoğu kişi tarafından tanınıyorum çünkü ortama kolaylıkla ayak uyduruyorum. yıllarca okumadım okumadım en son babam gel yanımda çalış dedi oraya başladım. ilk başlarda psikolojim kötüydü ama benim gibi kafadan kontak 50 kişi olunca ortama kolaylıkla ayak uydurdum. ailemle asla konuşmadan işten gelince pc başına oturur oyun oynar atıştırmalık yerim. dışarı çıkacak adam varsa dışarı çıkarım. hep aynı oyunları oynamam. maaşım 3000 tl harcayabileceğim bir sürü boş yer var. oyun alırım yiyecek içecek alırım. sende kendine düzgün bir hayat kur. insanlardan ilgi bekleye bekleye hem takıntı hemde ilgi hastası olmuşsun. bana ilgi gösteren yok. göstermelerine de ihtiyacım yok. oyundaki npc kıza bile pas vermiyorum yalnız takılmak için.
[EKPkingTR] Since 2016 [Katil Sözlük] [Emperor4231]
#48
(12-06-2022, 23:57)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(12-06-2022, 23:50)Nejat Doğan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bu hafta maaş zam yaptı. asgari ücret 2800 iken aylik 1400 simdi asgari ucret 4200 tl iken 2400 yapti ayligi

bu hafta zorla calistirdilar 6 gün 600 tl para verdi dün aksam 100 tl harcadim. Bugun 495 tl kalmisti 300 havale attim. 195 tl kaldi 95 tl su kola sigara 2 paket ice ice 100 tl kaldi

iyi almissin gene buzdolabi 500 tl
git sanayide çalış. asgari ücret verirler. aynı zorluk orada da var. niye enayi gibi aylık 2400 TL'ye çalışıyorsun? ben babamın yeri diye 3000 TL'ye çalışıyorum. dışarıdan yesem içsem babam çok şükür öder. kendini sıkacak zorlayacak bir yol seçmişsin ama kuyruğun sıkışınca buraya geliyorsun. ben 18 yaşındayım daha. yaşadıklarının daha kötülerini yaşamışımdır. bana 16 yaşına kadar pc yüzü göstermediler. ben şu anda çoğu kişi tarafından tanınıyorum çünkü ortama kolaylıkla ayak uyduruyorum. yıllarca okumadım okumadım en son babam gel yanımda çalış dedi oraya başladım. ilk başlarda psikolojim kötüydü ama benim gibi kafadan kontak 50 kişi olunca ortama kolaylıkla ayak uydurdum. ailemle asla konuşmadan işten gelince pc başına oturur oyun oynar atıştırmalık yerim. dışarı çıkacak adam varsa dışarı çıkarım. hep aynı oyunları oynamam. maaşım 3000 tl harcayabileceğim bir sürü boş yer var. oyun alırım yiyecek içecek alırım. sende kendine düzgün bir hayat kur. insanlardan ilgi bekleye bekleye hem takıntı hemde ilgi hastası olmuşsun. bana ilgi gösteren yok. göstermelerine de ihtiyacım yok. oyundaki npc kıza bile pas vermiyorum yalnız takılmak için.
Ilgi istemiyorum ki insanlik istiyorum. Arkadas Dedigin Arada hal hatir sorması lazım. Naber Günaydın vs. Yada disari cikacaklari zaman haber vermeleri lazim nejat gelcen mi diye biri cagirmadi 6 ay boyunca pc kaldirmiyor. istede usta ameliyat olcak diye eleman yok diye zorla calistiriyorlar. yarin bu halle gitmicem. cumartesi pazar yks girip köye gidicem. hayatimi rahatlattircam. Elemanlarda kacti ondan salmiyor.
#49
(12-06-2022, 23:50)Nejat Doğan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(12-06-2022, 23:45)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nejat senin tek sıkıntın ilgisizlik. başka bir şey değil. birileri seninle ilgilensin diye 4 kere din değiştirdin. şu anda gözlerimizin önünde islama geçtin. 2 güne bir foruma sarıp duruyorsun. takıntı hastalığını kendin yaratıyorsun. manyak mısın olm sen? çık biraz sosyalleş insanlarla tanış. işyerini beğenmiyorsan sanayide çalış. sanayide senin gibi kafası kırık bir sürü insan var. onlarla anlaşabilirsin. birileri sana ilgi vermiyor diye foruma yapışıp duruyorsun. tamam eyvallah burası güzel bir forum ama biz burada cs 1.6, oyun ve teknolojiyle ilgili konuşmalar yapıyoruz öyle eğleniyoruz. buraya geliyorsun diyorsun dolandırıldım. sonra diyorsun cs bırakıyorum. sonra bir daha cs başlıyorsun bir daha dolandırılıyorsun. ilgisizlik yüzünden sürtecek sunucular arıyorsun sunucularda seni dolandırıp salıyor. hani 12 saate 50 TL'ye çalışıyordun? 300 TL'yi ne ara verdin? ben ayda 3000 tl maaş alıyorum 500 TL buzdolabına verdim içim parçalandı verirken. sen 12 saate 50 TL'ye çalışıp 300 TL'yi niye şak diye veriyorsun? git annene babana sar. ilgiyi onlardan bekle. bir hedefin varsa adam gibi arkasında dur. bırakıyorum cs'yi diyorsan bırak. hristiyanım diyorsan ona inan. 5 dakikaya bir karı gibi şekil değiştirme.
bu hafta maaş zam yaptı. asgari ücret 2800 iken aylik 1400 simdi asgari ucret 4200 tl iken 2400 yapti ayligi

(12-06-2022, 23:45)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nejat senin tek sıkıntın ilgisizlik. başka bir şey değil. birileri seninle ilgilensin diye 4 kere din değiştirdin. şu anda gözlerimizin önünde islama geçtin. 2 güne bir foruma sarıp duruyorsun. takıntı hastalığını kendin yaratıyorsun. manyak mısın olm sen? çık biraz sosyalleş insanlarla tanış. işyerini beğenmiyorsan sanayide çalış. sanayide senin gibi kafası kırık bir sürü insan var. onlarla anlaşabilirsin. birileri sana ilgi vermiyor diye foruma yapışıp duruyorsun. tamam eyvallah burası güzel bir forum ama biz burada cs 1.6, oyun ve teknolojiyle ilgili konuşmalar yapıyoruz öyle eğleniyoruz. buraya geliyorsun diyorsun dolandırıldım. sonra diyorsun cs bırakıyorum. sonra bir daha cs başlıyorsun bir daha dolandırılıyorsun. ilgisizlik yüzünden sürtecek sunucular arıyorsun sunucularda seni dolandırıp salıyor. hani 12 saate 50 TL'ye çalışıyordun? 300 TL'yi ne ara verdin? ben ayda 3000 tl maaş alıyorum 500 TL buzdolabına verdim içim parçalandı verirken. sen 12 saate 50 TL'ye çalışıp 300 TL'yi niye şak diye veriyorsun? git annene babana sar. ilgiyi onlardan bekle. bir hedefin varsa adam gibi arkasında dur. bırakıyorum cs'yi diyorsan bırak. hristiyanım diyorsan ona inan. 5 dakikaya bir karı gibi şekil değiştirme.
bu hafta zorla calistirdilar 6 gün 600 tl para verdi dün aksam 100 tl harcadim. Bugun 495 tl kalmisti 300 havale attim. 195 tl kaldi 95 tl su kola sigara 2 paket ice ice 100 tl kaldi

(12-06-2022, 23:45)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nejat senin tek sıkıntın ilgisizlik. başka bir şey değil. birileri seninle ilgilensin diye 4 kere din değiştirdin. şu anda gözlerimizin önünde islama geçtin. 2 güne bir foruma sarıp duruyorsun. takıntı hastalığını kendin yaratıyorsun. manyak mısın olm sen? çık biraz sosyalleş insanlarla tanış. işyerini beğenmiyorsan sanayide çalış. sanayide senin gibi kafası kırık bir sürü insan var. onlarla anlaşabilirsin. birileri sana ilgi vermiyor diye foruma yapışıp duruyorsun. tamam eyvallah burası güzel bir forum ama biz burada cs 1.6, oyun ve teknolojiyle ilgili konuşmalar yapıyoruz öyle eğleniyoruz. buraya geliyorsun diyorsun dolandırıldım. sonra diyorsun cs bırakıyorum. sonra bir daha cs başlıyorsun bir daha dolandırılıyorsun. ilgisizlik yüzünden sürtecek sunucular arıyorsun sunucularda seni dolandırıp salıyor. hani 12 saate 50 TL'ye çalışıyordun? 300 TL'yi ne ara verdin? ben ayda 3000 tl maaş alıyorum 500 TL buzdolabına verdim içim parçalandı verirken. sen 12 saate 50 TL'ye çalışıp 300 TL'yi niye şak diye veriyorsun? git annene babana sar. ilgiyi onlardan bekle. bir hedefin varsa adam gibi arkasında dur. bırakıyorum cs'yi diyorsan bırak. hristiyanım diyorsan ona inan. 5 dakikaya bir karı gibi şekil değiştirme.
iyi almissin gene buzdolabi 500 tl

(12-06-2022, 23:45)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nejat senin tek sıkıntın ilgisizlik. başka bir şey değil. birileri seninle ilgilensin diye 4 kere din değiştirdin. şu anda gözlerimizin önünde islama geçtin. 2 güne bir foruma sarıp duruyorsun. takıntı hastalığını kendin yaratıyorsun. manyak mısın olm sen? çık biraz sosyalleş insanlarla tanış. işyerini beğenmiyorsan sanayide çalış. sanayide senin gibi kafası kırık bir sürü insan var. onlarla anlaşabilirsin. birileri sana ilgi vermiyor diye foruma yapışıp duruyorsun. tamam eyvallah burası güzel bir forum ama biz burada cs 1.6, oyun ve teknolojiyle ilgili konuşmalar yapıyoruz öyle eğleniyoruz. buraya geliyorsun diyorsun dolandırıldım. sonra diyorsun cs bırakıyorum. sonra bir daha cs başlıyorsun bir daha dolandırılıyorsun. ilgisizlik yüzünden sürtecek sunucular arıyorsun sunucularda seni dolandırıp salıyor. hani 12 saate 50 TL'ye çalışıyordun? 300 TL'yi ne ara verdin? ben ayda 3000 tl maaş alıyorum 500 TL buzdolabına verdim içim parçalandı verirken. sen 12 saate 50 TL'ye çalışıp 300 TL'yi niye şak diye veriyorsun? git annene babana sar. ilgiyi onlardan bekle. bir hedefin varsa adam gibi arkasında dur. bırakıyorum cs'yi diyorsan bırak. hristiyanım diyorsan ona inan. 5 dakikaya bir karı gibi şekil değiştirme.
Allah arapça kelime Tanrı Türkçe Kelime God Ingilizce Kelime Ortak Anlam. Tanrının İsmi Farklı Onu Söylemicem. (Kutsal)
musluman 13 yasima kadar ailede dogduktan sonra 14 yasimda deist oldum.15 yasimda ateist oldum. 17 yasimda hristiyan oldum.
işte problem burada. ben doğduğumdan beri islama inanıyorum çünkü diğerlerinin bana göre mantıklı bir açıklaması yok. hz. isa aslında müslüman. insanlar bunu evire çevire başka bir din yapıyor. ateist olanlara lafım yok çünkü fizik tarzı şeyleri bilen insanlar dünyanın yaratılışıyla ilgili teoriler söyleyebiliyor ve onlara inanabiliyor. şu anda ortamı kızıştırdın forumdaki bir sürü kişiyi sinir ettin uyumaya gidiyorsun. yarın foruma gelip satanist oldum dersen inandığın dinle ilgili bütün büyüleri üstüne yaparım bütün forum kurtulur.
[EKPkingTR] Since 2016 [Katil Sözlük] [Emperor4231]
#50
paraya gunluk ihtiyaclarimi gidercek kadar olsun fazlasinda gozum yok istesem illegal islere girerim. cok para kazanmak icin ya da kombi servisinde kalir 10 tllik ntc sensoru 400 tl takarım. bu Allah'a göre helal değil benim gündelik ekmeğim zevk alacagim ugrasabilecegim 3,4 birşey olsun yeterli. bunlarada ailem karisiyor direk usta olmami istiyor memur olmami istiyor oyle bir dunya yok ki hemen duzelmemi istiyorlar bagimliliklar kolay birakilmiyor ki düzeleyim.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task