05-02-2026, 21:38#1RedkittBulYorumları:372Konuları:30Kayıt Tarihi:12-04-2023Rep Puanı:8Merhaba bana TeaSpeak kuracak ve elindeki protokol keyi aktif etmesini istiyorum yardım edebilir misiniz ?BeğenBunu ilk beğenen sen ol.Bunu ilk beğenen sen ol.
05-02-2026, 21:51#2LatinnBulYorumları:1.135Konuları:183Kayıt Tarihi:21-01-2021Rep Puanı:124ÖM iletişim geçildiBeğenBunu ilk beğenen sen ol.Bunu ilk beğenen sen ol.
02-03-2026, 01:20#3TrafiBulYorumları:28Konuları:0Kayıt Tarihi:22-02-2024Rep Puanı:0Planet TeaSpeak uzmanlar TeamSpeak ts3.planetteaspeak.de'dir.BeğenBunu ilk beğenen sen ol.Bunu ilk beğenen sen ol.