⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Çift Dosyalı Modelleri Birleştirme

Konu

Kalp#1
Merhaba arkadaşlar sizlere atacağım 2 model dosyasını birleştirme şansınız var mıdır acaba ?

Rica ediyorum. Acil Lazım. Lütfen yardım edebilir misiniz ?
.mdlPolismodel3-K.mdl(Dosya Boyutu: 1,96 MB | İndirme Sayısı: 5)
.mdlPolismodel3-KT.mdl(Dosya Boyutu: 589,49 KB | İndirme Sayısı: 5)
Son Düzenleme: 23-03-2020, 10:59, Düzenleyen: ASP0VA.
#2
Bu sistem modelleri birleştirmeye gerek yok 1. Gerçek model say 2. Yi preache ettir yeter
MawiŞ*
#3
Nasıl precache ettireceğim hakkında bir bilgim yok. Yardım edebilir misin ? Discordumu bırakayım.ASP0VA#2673

İnternete baktım fakat en son compile ettireceğim ve precache ettireceğim yazıyordu. Precacheyi aradım fakat bulamadım. Yardımın için çok teşekkürler...

Bekliyorum hocam
Son Düzenleme: 23-03-2020, 12:18, Düzenleyen: ASP0VA.
#4
Normalde bir eklentide o modelin ismini yazarsanız "ModelIsmiT.mdl" dosyasıda otomatik olarak iner, ne yapmak istiyorsunuz tam olarak?
Linksta
#5
Hocam T olmayan modeli panele yüklediğim de çöküyor. Bunun için precache edilmesi gerekiyormuş sanırım.

T olan destekleyici model olduğu için onu da yüklemem gerek fakat tek bir tane yükleme seçeneğim olduğundan dolayı.

Bu modeli ct admin modeli olarak yüklemek istiyorum.

(23-03-2020, 12:56)By.KinG Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Normalde bir eklentide o modelin ismini yazarsanız "ModelIsmiT.mdl" dosyasıda otomatik olarak iner, ne yapmak istiyorsunuz tam olarak?
Hocam modeli ct admin modeli yapıcam fakat yükledğimde /3pers yazdığımda models/player/zartzzurt hatası verip oyundan atıyor.
Son Düzenleme: 23-03-2020, 13:04, Düzenleyen: ASP0VA.
#6
Şunu dene bakalım, diğer model verdirme eklentini kapat.

PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const PLUGIN[] = "Admin_CT_Player_Model";
new const 
VERSION[] = "1.0";
new const 
AUTHOR[] = "By.KinG";

new const 
Model_Name[] = "Zart_Zurt";

public 
plugin_init() register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR), RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn"CBasePlayer_Spawn", .post true);

public 
plugin_precache()
{
    new 
Item[128];
    
formatex(Itemcharsmax(Item), "models/player/%s/%s.mdl"Model_NameModel_Name), precache_model(Item);
    
formatex(Itemcharsmax(Item), "models/player/%s/%sT.mdl"Model_NameModel_Name), precache_model(Item);
}

public 
CBasePlayer_Spawn(ID)
{
    if(
get_member(IDm_iTeam) == TEAM_CT && get_user_flags(ID) & ADMIN_RESERVATIONrg_set_user_model(IDModel_Name);

Linksta
#7
Acil lazım. Rica ediyorum. Yardımcı olacak yok mu ?

(23-03-2020, 13:16)By.KinG Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şunu dene bakalım, diğer model verdirme eklentini kapat.

PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const PLUGIN[] = "Admin_CT_Player_Model";
new const 
VERSION[] = "1.0";
new const 
AUTHOR[] = "By.KinG";

new const 
Model_Name[] = "Zart_Zurt";

public 
plugin_init() register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR), RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn"CBasePlayer_Spawn", .post true);

public 
plugin_precache()
{
    new 
Item[128];
    
formatex(Itemcharsmax(Item), "models/player/%s/%s.mdl"Model_NameModel_Name), precache_model(Item);
    
formatex(Itemcharsmax(Item), "models/player/%s/%sT.mdl"Model_NameModel_Name), precache_model(Item);
}

public 
CBasePlayer_Spawn(ID)
{
    if(
get_member(IDm_iTeam) == TEAM_CT && get_user_flags(ID) & ADMIN_RESERVATIONrg_set_user_model(IDModel_Name);

hocam server çöktü

Serhat Beye ticket atsam lgilenir mi acaba ?
Son Düzenleme: 23-03-2020, 13:51, Düzenleyen: ASP0VA.
#8
3Pers eklentisi kullanmayın o zaman ya da başka bir model kullanın.
Linksta
#9
Hocam bu modeli compile etme şansımız var mıdır ?
#10
Hala bekliyorum. İsteğimi yerine getirecek arkadaş var mı ?

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task