merhaba
oyt sunucusuyuz bu eklentinin logo halinde mdlsi varmıdır yardımcı olabilecek varmı
smasını yükledik içerisindeki mdl de yazı cıkıyor biz logo olarak kullanmak istiyoruz elinde logo hali varsa biz kendi logomuzu ona gore mdl ye cevirip yükleyeceğiz
https://www.webailesi.com/konu-3d-model-hosgeldin-eklentisi-6491
Konu
İstek konusu, @ZebaniBey adlı kullanıcı tarafından 20 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için ZebaniBey Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
ZebaniBey Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 1 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
İsteği çözdüğü için ZebaniBey Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
ZebaniBey Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 1 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
)

