Konu

#1
jWLaEG

Plugin Adı : Zombie Plague
Plugin Sürümü : 6.7
Plugin Yazarı :qubka (Nikita Ushakov), Greyscale, Richard Helgebyo

Açıklama : 

Bu eklenti cs 1.6 daki zombie plague eklentisinin csgoya uyarlanmış halidir.Cs 1.6 daki modu görmek için Tıkla

Oyun modları : Sürü roundu, İntikam roundu, Çoklu Enfeksiyon, Hayatta Kalma, Normal Enfeksiyon, Mahşer Roundu

Ana menu : Oyunda E tuşuna basarak açılır.

N13Xbk
Zombi sınıfları: 

r2jDO1

İnsan sınıfları :

gWnGvL

Silah menusu :

lWLXYE

Zombilere özel xray : Eğer istenirse zombiler insanları xray aracılığyla duvardan izleyebilir.


1g4RVp

Ekstra İtem Menusu

29yl4v    r2jDvN

Admin menu :

vpmDDv      0B8ZX8

Level sistemi : Level arttıkça verdiğiniz hasar hız gravity gibi değerler artar.
Ammopack : Ammolarınız asla silinmez.
Elsonu mesajları : 


VMA7bB


AkEbpB


Server Ayarları :

Silah menudeki silahların ammo, damage gibi değerlerini ayarlamak için. ./addons/sourcemod/zombiplague/weapons.ini
girip ayarlayabilirsiniz. Örnek


PHP Kod:
       "AK47"
    
{
        
"weaponentity"  "weapon_ak47"
        "weaponcost"    "5"
        "weaponslot"    "2"
        "weaponlvl"        "1"
        "weapononline"    "1"
        "weapondamage" 
 "1.0"
        "weaponknock" 
  "1.0"
    

weaponentity       : Silahın ismi bunu sakın değişmeyin
weaponcost          : Silahın fiyatı
weaponslot           : Bu silahın slotudur bunuda değişmeyin.
weaponlvl             : Bu silahın levelidir.Hangi leveldeki kişilerin alabileceğini belirler.
weaponline          : Bu serverde kaç kişi olunca alınabileceğini belirtir.Örnek değer 20 olursa serverde 20 kişi yoksa silahı alamaz.
weapondamage   : Bu silahın hasarını ne kadar artacağını belirler. 2.0 olursa 2 katı olur 0.5 olursa hasar yarıya düşer.
weaponknock      : Knockback dediğimiz olay silahla ateş ettiğimiz zaman vuruluan kişilileri bellir bir mesafeye iter.Örnek değer 2.0 olursa normalden 2 kat ileri atar.

Modun cvar ayarları ./csgo/cfg/sourcemod/zombiplague.cfg


PHP Kod:
zp_delay_time "30" // Geri sayım süresini belirler.
zp_block_buy "0" // Round başladıktan sonra buydan silah almayı kapatır. [0-Hayır // 1-Evet] 
zp_remove_dropped "0.0" // Düşen silahların kaç saniye sonra silineceğini belirler. [0.0 kapatır ] 
zp_level_system "1" // Level sistemini açar [0-Hayır // 1-Evet ] 
zp_custom_models "1" // Silah modellerini açar [0- Hayır // 1-Evet] ( Ban yeme ihtimaliniz olabılir.
Değeri 0 yaparsanız sıkıntı olmaz 

// Configs 
// ---------- 
zp_config_path_downloads "zombieplague/downloads.ini" //  sourcemod/zombiplague bulunan model dosyalarını indirme dosyasını ismi
zp_config_path_sounds "zombieplague/sounds.ini" //  sourcemod/zombiplague bulunan ses dosyalarının indirme dosyasını ismi
zp_config_path_weapons "zombieplague/weapons.ini" // sourcemod/zombiplague bulunan silahların özellikleri belirttiğiniz dosyanın ismi

// Logs 
// ---------- 
zp_log "1" // Log kayıtlarını açar
zp_log_module_filter "0" // Modül fitresini açar. Yalnızca fitrelenmiş modüllerin olaylarını loglar.
zp_log_ignore_console "1" // Konsol komutlarını loglamaz
zp_log_error_override "1" // Loglanan hata mesajlarında modülün fitrelenmiş olması yada oyuncunun yetkisi önemsenmez
zp_log_print_chat "0" // Loglandığına dair oyunda herkese açık mesaj vermesini sağlar.

// Jump boost 
// ---------- 
zp_jumpboost_enable "1" // Zımplama boos açar. [0-Hayır // 1-Evet] 
zp_jumpboost_multiplier "1.1" // Zıplama gücünün kaçla carpılcağını belirler 
zp_jumpboost_max "300.0" // Zıplarken ulaşılbilcek maksimum hız

// Çoklu Enfeksiyon
// ---------- 
zp_multi_mode_enabled "1"  // Çoklu enfeksiyon modunu açar [0-Hayır // 1-Evet] 
zp_multi_mode_chance "20" // Çıkma şansı
zp_multi_mode_min_players "0" // Modun çıkması için gerekli oyuncu sayısı
zp_multi_mode_ratio "0.125" // Enfeksiyon oranı (zombie sayısı = oran*oyuncu sayısı) 

// Sürü Modu
// ---------- 
zp_swarm_mode_enabled "1" // Sürü modunu açar [0-Hayır // 1-Evet]
zp_swarm_mode_chance "20" // Çıkma Şansı
zp_swarm_mode_min_players "0" // Modun çıkması için gerekli oyuncu sayısı
zp_swarm_mode_ratio "2.0" // Enfeksiyon oranı (zombie sayısı = oyuncu sayısı/oran) 

// Mahşer Modu
// ---------- 
zp_armageddon_mode_enabled "1" // Mahşer modunu açar [0-Hayır // 1-Evet] 
zp_armageddon_mode_chance "20" // Çıkma Şansı 
zp_armageddon_mode_min_players "0" // Modun çıkması için gerekli oyuncu sayısı

// Insanlar
// ---------- 
zp_human_grenades "hegrenade,decoy,smokegrenade" // Doğduklarında envanterlerinde olacak silahlar 
 
["hegrenade,decoy,flashbang,incgrenade,molotov,smokegrenade"
zp_human_armor_protect "1" // Enfeksiyon kaptığında tamamen armor gider. [0-Hayır // 1-Evet]
zp_human_damage_reward "100" // Kaç damage vurursa ekstra ammo verilceğini belirler
zp_human_level_multiplier "0.1" // Her levelde hasar miktarının ne kdar artıcağını belirler.
zp_human_knife_knockback "100.0"  // Bıçağın knockback oranı (2.0 = double knockback) 
zp_human_unlimited_ammo "1" // Hangi merminin sınırsız olacağı belirler.
 
[0-kapatır // 1-yedek mermi // 2-asıl mermi] 
zp_human_antidot_spawn "1" // Panzehirler oyuncların doğduğu yere yollanır ? 

// Survivor 
// ---------- 
zp_survivor_mode_enabled "1" // Survior Modu Açar [0-Hayır // 1-Evet]
zp_survivor_mode_chance "20" // Çıkma Şansı
zp_survivor_mode_min_players "0" // Modun çıkması için gerekli oyuncu sayısı
zp_survivor_speed "1.3" // Hız
zp_survivor_gravity "0.8" // Gravity 
zp_survivor_health "2000" // Can
zp_survivor_damage "3.0" // Survivorların hasarlarının kaçla çarpılcağını belirler
zp_survivor_damage_reward "2000" // Toplam kaç hasar verirsen ona ödül ammo vericek
zp_survivor_unlimited_ammo "2" // Hangi merminin sınırsız olacağı belirler. [0-kapatır // 1-yedek mermi // 2-asıl mermi] 
zp_survivor_glow "1" // Gloe açar [0-Hayır // 1-Evet] 
zp_survivor_glow_color "0 0 255 255" // "RGBA" Glow rengi
zp_survivor_model "models/player/custom_player/legacy/tm_phoenix_heavy.mdl" // Oyuncu modeli, Bu model zaten otomatik yüklenir, sadece texture dosyalarını downloads.ini ekle
zp_survivor_model_v_mach "models/weapons/v_mach_m60.mdl" // View m249 modeil, Bu model zaten otomatik yüklenir, sadece texture dosyalarını downloads.ini ekle
zp_survivor_model_w_mach "models/weapons/w_mach_m60para.mdl" // World m249 modeli, Bu model zaten otomatik yüklenir, sadece texture dosyalarını downloads.ini ekle
zp_survivor_model_v_pist "models/weapons/v_pist_dualinfinity.mdl" // View elite modeli, Bu model zaten otomatik yüklenir, sadece texture dosyalarını downloads.ini ekle
zp_survivor_model_w_pist "models/weapons/w_inf_elite.mdl" // World elite modeli, Bu model zaten otomatik yüklenir, sadece texture dosyalarını downloads.ini ekle

// Zombiler
// ---------- 
zp_zombie_grenades "" // Zombilerin kullanmasına izin verilen bombalar ["hegrenade,decoy,flashbang,incgrenade,molotov,smokegrenade" }
zp_zombie_additional_health "10000" // İlk zombinin canı
zp_zombie_nvg_give "1" // Gece görüş aç [0-Hayır // 1-Evet] 
zp_zombie_xray_give "1" // Zombilerin xray ile insanları duvardan izleyebilir [0-Hayır // 1-Evet]
zp_zombie_silent "0" // Zombilerin ayak sesi sessiz olur [0-Hayır // 1-Evet]
zp_zombie_bleeding "1" // Zombilerin ayak izi ve kan lekelleri yerde gözükür [0-Hayır // 1-Evet]
zp_zombie_fov "120" // Fov görüş açısı.
zp_zombie_level_ratio "0.03" // Zombilerin level arttıkça özelliklerinin ne kadar artıcağını belirler 
//(speed and gravity) for each level (increase = ratio*level) 
zp_zombie_restore "1" // Eğer zombi hareket etmiyorsa canı onarılır. [0-Hayır // 1-Evet]
zp_zombie_damage_reward "200" // Toplam kaç hasar verirsen ona ödül ammo vericek

// Nemesis 
// ---------- 
zp_nemesis_mode_enabled "1" // Nemesis( Intikam ) Modunu açar [0-Hayır // 1-Evet] 
zp_nemesis_mode_chance "20" //  Çıkma Şansı 
zp_nemesis_mode_min_players "0" // Modun çıkması için gerekli oyuncu sayısı
zp_nemesis_speed "1.5" // Hız
zp_nemesis_gravity "0.8" // Gravity 
zp_nemesis_slash_damage "499.0" // Her atışının vuracağı hasar mikatrı
zp_nemesis_health_ratio "2000" // Canı [Oyuncu sayısı*health ratio] 
zp_nemesis_glow "1" // Glowu açar [0-Hayır // 1-Evet] 
zp_nemesis_glow_color "255 0 0 255" // "RGBA" glow rengi
zp_nemesis_model "models/player/kuristaja/walker/walker.mdl" // Player model, Bu model zaten otomatik yüklenir, sadece texture dosyalarını downloads.ini ekle
zp_nemesis_model_knife "models/zombie/normalhost/hand/hand_zombie_normalhost.mdl" // El modeli, Bu model zaten otomatik yüklenir, sadece texture dosyalarını downloads.ini ekle

// Leap jump 
// ---------- 
zp_leap_zombies "2" // Zombileri sıçramalarını sağlar [0-kapar // 1-açar // 2-Zombi tekse] 
zp_leap_zombies_force "500.0" // Gücünü çarpar
zp_leap_zombies_cooldown "5.0" // Kullandıktan sonra bekleme süresi
zp_leap_nemesis "1" // Nemesislere açar
zp_leap_nemesis_force "700.0" // Gücünü çarparForce multiplier 
zp_leap_nemesis_cooldown "5.0" // Kullandıktan sonra bekleme süresi
zp_leap_survivor "0" // Survivorlara açar 
zp_leap_survivor_force "500.0" // Gücünü çarpar
zp_leap_survivor_cooldown "5.0" // Kullandıktan sonra bekleme süresi

// Bonuses 
// ---------- 
zp_bonus_health "500" // Zombinin bir kişiye enfeksiyon bulşatırdıktan sonra kazancağı can mikarı
zp_bonus_infect "1" // Zombinin bir kişiye enfeksiyon bulşatırdıktan sonra kazancağı ammo mikarı
zp_bonus_kill "2" // Bir insanın bir zombiyi öldürdükten sonra kazancağı ammo miktarı

// Deathmatch 
// ---------- 
zp_deathmatch "0" // Ölüm Maçı( Deathmatch ) modunu normal round boyunca, revler: [0-zombi // 1-human // 2-rastgle // 3-denge] 
zp_suicide "0" // Kill çekmeye izin verir [0-Hayır // 1-Evet]
zp_respawn_amount "5" // Normal enfeksiyon modunda zombinin doğma süresi
zp_respawn_time "5.0" // Ölüm maçı modunda zombinin revlenmesindeki gecikme süresi
zp_respawn_on_suicide  "1" // Eğer inithar ederlerse oyuncuları canlandır [0-Hayır // 1-Evet] 
zp_respawn_after_last_human "1" // Eğer yanlızca tek insan kaldıysa oyuncuları revle [0-Hayır // 1-Evet]
zp_infection_allow_respawn "1"  // Enfeksiyon roundunda oyuncuları revlemeyi açar [0-Hayır // 1-Evet]
zp_nemesis_allow_respawn "0" // Intikam(nemesis) roundunda oyuncları revlemeyi açar [0-Hayır // 1-Evet]
zp_survivor_allow_respawn "0" // Survivor roundunda oyuncları revlemeyi açar [0-Hayır // 1-Evet]
zp_swarm_allow_respawn "0" // Sürü modunda  oyuncları revlemeyi açar  [0-Hayır // 1-Evet]
zp_respawn_zombies "1" // Öldürülen zombiyi canlandır [0-Hayır // 1-Evet]
zp_respawn_humans "0" // Öldürülen insanları canlandır [0-Hayır // 1-Evet]
zp_respawn_nemesis "0" // Öldürülen nemesisleri canlandır [0-Hayır // 1-Evet]
zp_respawn_survivor "0" // Ölüdürülen nemesisleri canlandır [0-Hayır // 1-Evet]
 
 
// Ammopacks 
// ---------- 
zp_ammopacks_zombie_win "2" // Eğer zombiler kazanırsa zombilere gelecek ammo ödülü
zp_ammopacks_zombie_fail "1" // Eğer zombiler kaybederse kaybedilecek ammo miktarı
zp_ammopacks_human_win "2" // Eğer insanlar kazanırsa insanlara gelecek ammo ödülü
zp_ammopacks_human_fail "1" // Eğer insanlar kaybederse kaybedilecek ammo miktarı

// Effects 
// ---------- 
zp_veffects_smoke_explosion "1" // Enfeksiyon bulaştığındaki efekti açar [0-Hayır // 1-Evet]
zp_veffects_splash "1" // Enfeksiyon bulaştığında ışık parlaması açar [0-Hayır // 1-Evet]
zp_veffects_shake "1" //   Enfeksiyon bulaştığında oyuncunun ekranı sallanır [0-Hayır // 1-Evet]
zp_veffects_shake_amp "15.0" // Sallanma miktarı
zp_veffects_shake_frequency "1.0" // Sallanma sıklığı
zp_veffects_shake_duration "4.0" // Sallanma süresi

// Sky 
// ---------- 
zp_veffects_lightstyle "1" // Mapın ışık mikarını değiştirir [0-Hayır // 1-Evet]
zp_veffects_lightstyle_value "b" // Işık değeri ['b' = Karanlık | 'z' = Aydınlık] 
zp_veffects_sky "1" // Skybox değiştirir[0-Hayır // 1-Evet] 
zp_veffects_sky_path "jungle" // Skybox ismi.Tüm skybox isimleri: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Sky_List 
zp_veffects_sun_disable "1" // Haritadaki güneşi devredeşı bırak [0-Hayır // 1-Evet]

// Fog 
// ---------- 
zp_veffects_fog "1" // Mapa göre sisi düzenler [0-Hayır // 1-Evet]
zp_veffects_fog_color "200 200 200" // Sisin rengini belirler
zp_veffects_fog_density "0.2" // Sisin kalınlığı(thickness)
zp_veffects_fog_startdist "300" // Sisin başlangıcının oyuncuya olan uzaklığını belirler.
zp_veffects_fog_enddist "1200" // Sisin bitişini belirler.
zp_veffects_fog_farz "4000" // Dikey düzlemdeki kırpılma sayısı. Ayrıntılı bilgi: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Env_fog_controller 

// Ragdoll (Bodies) 
// ---------- 
zp_veffects_ragdoll_remove "1" // Belli bir süreden sonra cesetleri siler.
zp_veffects_ragdoll_dissolve "-1" // Cesetlerin kaybolurken olan efekti. ['-2' = Efekt yok | '-1' = Rastgele efekt| '0' = yok eder | '1' = Yuksek elektrikle yok eder | '2' = Simsek eletriğiyle yok eder | '3' = Çekirdek yokediş] 
zp_veffects_ragdoll_delay "0.5" // Cesetlern kaybolma süresi

// Fire and explosions 
// ---------- 
zp_grenade_explosion_damage "6.0" // El bombasını hasar mıktarının kaçla çarpılcağını belirtir (2.0 ikiye katlar )
zp_grenade_igniting_damage "7.0" // Molotof bombasını hasar mıktarının kaçla çarpılcağını belirtir(2.0 ikiye katlar )
zp_grenade_igniting_time "5.0" // Yanma süresi

// Resources 
// ---------- 
zp_overlay_zombie_win "overlays/zp/zg_zombies_win" // Bu overlay zombiler kazandığında çıkan görüntünün dosya konumudur
zp_overlay_human_win "overlays/zp/zg_humans_win" // Bu overlay insanlar kazandığında çıkan görüntünün dosya konumudur
zp_overlay_levels "overlays/zp/lvl/[email protected]_hud" // Bu overlay oyuncu level atladığında çıkan görüntünün dosya konumudur

// Help 
// ---------- 
zp_help_messages "1" // Yardım mesjlarını açar [0-Hayır // 1-Evet]

// Additional settings 
// ---------- 
mp_teamname_1 "INSAN"  // CT takımının ismi
mp_teamname_2 "ZOMBI" // T takımının ismi 
Aynı şekilde bu ayarları her mapa özel yapabilirsiniz /cfg/sourcemod/zombieplague/mapname.cfg Örnek /cfg/sourcemod/zombieplague/de_dust2.cfg 

Admin Yetkileri :

reservation        "a"   İnsan yapma menusüne girmesini sağlar
generic                "b"  Admin menüsüne giriş yapmasını sağlar.
kick                     "c"   Zombi yapma menüsüne girmesini sağlar.
slay                      "f"   Oyuncuları revleme menüsüne girmesini sağlar.
changemap         "g"   Nemesis menüsüne girmesini sağlar.
config                   "i"  zp_config_reloadall yetkisi
custom2              "p"   Survivor menüsüne girmesini sağlar.
custom3              "q"   Ammo verme menüsüne girmesini sağlar.
custom4              "r"   Mahşer roundu başlatma yetkisi
custom5              "s"   Çoklu enfeksiyon roundu başlatma yetkisi
custom6              "t"  Sürü modu başlatma yetkisi

Admin Komutları :

zp_version        Eklentinin versiyonu hakkında bilgi verir
zp_log_list        Hangi modüllerin loga alıncağını belirler.
zp_log_add_module < modül >        Loglama modül eklemeye yarar.
zp_log_remove_module < modül  >        Loglanmış bir modülü çıkarır.
zp_config_reload < dosya ismi >   Bir config dosyasını yeniler.
zp_config_reloadall        Tüm config dosyalarını yeniler

Tuş Bindlemeleri :

E tuşuna basarak ana menu açılır.
İnsan iken  F basılırsa fener açılır kapanır zombi iken gece görüş açılır kapanır.
Lazer SHIFT  tusuyla kurulur.R tuşuyla kurduğunuz lazeri geri alırsınız.

Kurulumu :

Kurulumda tüm dosyaları eksiksiz kurduğunuza emin olun rardan çıkan dosyaları aynı şekilde panelinize atın.

Rar Şifresi :

İndirme Linki : Zombie Plague 6.7
Son Düzenleme: 04-02-2020, 16:59, Düzenleyen: Anıl Can.
Cevapla
#2
Teşekkürler
Cevapla
#3
Teşekkürler.
Cevapla
#4
Teşekkür ederim Anıl Can
Cevapla
#5
Teşekkür Ederim
Cevapla
#6
Teşekkür ederim Anıl Can

Güzelmiş
Son Düzenleme: 12-07-2020, 21:19, Düzenleyen: cheff.
Cevapla
Cevapla
#8
Çok İyi Teşekkür Ederim
Cevapla
#9
Teşekkür ederim Anıl Can
Discord: PawNod#6281 - Instagram - Eklenti yazmayı bıraktım sadece marketteki eklentilerin satışı için ulaşabilirsiniz.
Cevapla
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task
Kayıt Ol