amx_cvar amx_maxjumps 1 yapıyorum sadece adminler 2 defa zıplayabiliyor bunu herkes için yapabilmek istiyorum zombie escapede
Teşekkürler
Konu
(30-07-2022, 13:51)Grafe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: amx_cvar amx_maxjumps 1 yapıyorum sadece adminler 2 defa zıplayabiliyor bunu herkes için yapabilmek istiyorum zombie escapede
Teşekkürler
denermisin
Son Düzenleme: 30-07-2022, 13:56, Düzenleyen: HkcDied23.
(30-07-2022, 13:57)Grafe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: tamam oldu tşkler bide nemesis açınca otomatik 3 zıp olur değil mi?
Eğer nemesis modunda ayarlıysa evet olur fakat ayarlı değilse olmaz.
iletisim icin dc 4x0x3
İstek konusu, @HkcDied23 adlı kullanıcı tarafından 10 dakika içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için HkcDied23 Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
HkcDied23 Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 0 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
İsteği çözdüğü için HkcDied23 Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
HkcDied23 Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 0 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
Benzer Konular
Yorum
2.009
Okunma
19-11-2025, 00:56
)


