(02-07-2024, 22:20)iconox Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bot mevzusu için bir gireyim dedim. Oyunda terrorist takımında 6-7 tane, specte herkesin bildiği de toplam 3 tane bot var. Terrorist takımındaki botlar zaten ping değerlerinden bile kolayca anlaşılabiliyor. Anlamadığım şey şu, zaten bot atmak normalleşti. Niye kolayca anlaşılabilir olmasına rağmen reddettiniz onu anlayamadım. Yine de başarılar 
şimdi güzel kardeşim biz bot atıyoruz veya atmadık diye birşey demedik. specte 3 botu da reklam botu olarak kullanıyoruz ki t'de 23 t olduğu zaman yavaş yavaş çıkıyor 27 t olunca 3 botta sunucudan çıkmış oluyor. ping değerlieri son zamanlarda oyt'den kaynaklı sorunlar olduğundan dolayı normal bu sadece bizde değil arada sırada tüm sunucularda oluyor. sence bot bassam veya bastığımı gizlemek istesem ping olaylarını göz önünde bulundurmayacak kadar akılsız bir cahil insana mı benziyorum

(02-07-2024, 01:03)NoRell Adlı Kullanıcıdan Alıntı: uğradım servere güzel pluginler, sohbetiniz muhabbetiniz sarıyor hayırlı olsun 
sağolasın kardeşim teşekkür ederim her zaman bekleriz.
Üst yönetimde boş yer vardır alımlar açıktır ++
(02-07-2024, 02:24)supaski Adlı Kullanıcıdan Alıntı: masallah servere
