⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Zeyrek JailBreak İmparatorluğu #COMEBACK

Konu

#21
Bot mevzusu için bir gireyim dedim. Oyunda terrorist takımında 6-7 tane, specte herkesin bildiği de toplam 3 tane bot var. Terrorist takımındaki botlar zaten ping değerlerinden bile kolayca anlaşılabiliyor. Anlamadığım şey şu, zaten bot atmak normalleşti. Niye kolayca anlaşılabilir olmasına rağmen reddettiniz onu anlayamadım. Yine de başarılar Gülümse
Cevapla
#22
(02-07-2024, 22:20)iconox Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bot mevzusu için bir gireyim dedim. Oyunda terrorist takımında 6-7 tane, specte herkesin bildiği de toplam 3 tane bot var. Terrorist takımındaki botlar zaten ping değerlerinden bile kolayca anlaşılabiliyor. Anlamadığım şey şu, zaten bot atmak normalleşti. Niye kolayca anlaşılabilir olmasına rağmen reddettiniz onu anlayamadım. Yine de başarılar Gülümse
şimdi güzel kardeşim biz bot atıyoruz veya atmadık diye birşey demedik. specte 3 botu da reklam botu olarak kullanıyoruz ki t'de 23 t olduğu zaman yavaş yavaş çıkıyor 27 t olunca 3 botta sunucudan çıkmış oluyor. ping değerlieri son zamanlarda oyt'den kaynaklı sorunlar olduğundan dolayı normal bu sadece bizde değil arada sırada tüm sunucularda oluyor. sence bot bassam veya bastığımı gizlemek istesem ping olaylarını göz önünde bulundurmayacak kadar akılsız bir cahil insana mı benziyorum Gülümse

(02-07-2024, 01:03)NoRell Adlı Kullanıcıdan Alıntı: uğradım servere güzel pluginler, sohbetiniz muhabbetiniz sarıyor hayırlı olsun Gülümse
sağolasın kardeşim teşekkür ederim her zaman bekleriz.

Üst yönetimde boş yer vardır alımlar açıktır ++

(02-07-2024, 02:24)supaski Adlı Kullanıcıdan Alıntı: masallah servere
Aşığım sana
Son Düzenleme: 03-07-2024, 05:30, Düzenleyen: efegamereis.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da