29-04-2020, 15:07#1cheffBulYorumları:436Konuları:75Kayıt Tarihi:06-02-2020Rep Puanı:6Zombie escape ile ilgili bir sorunum var uçağı çağırıyorsun 2-3 saniye havada gelirken win yazısı geliyor neyden kaynaklanabilir@Multipower @By.KinGBeğenBunu ilk beğenen sen ol.Bunu ilk beğenen sen ol.Son Düzenleme: 29-04-2020, 15:18, Düzenleyen: cheff.