Yakın zamanda yeni bi jbmenü daha çıkaracağım.Onuda satmayı düşünüyorum.
https://www.webailesi.com/konu-reapi-jbmenu-v0-1-15757 Paylaştığım menüdeki 1-2 yeri değiştirip hesap sistemi bağlayıp coin eklemeyi düşünüyorum.
Siz bi alıcı olsanız Jbmenüde ne olsun isterdiniz?Önerisi-Fikri olan varsa yazabilir.
reCs:Go Rank Menu (%50)
)

