(24-03-2025, 16:37)Bentilki Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ts3 kullaniyorum ve admin server query vericekken boyle bir hata veriyor (Bu arada yatqayi vds den aciyorum kisisel pc den degil)
https://prnt.sc/0t6wBIFk38zF
https://hizliresim.com/c7r7mm0
cozum bilen varsa yardimci olursa cok sevinirim
[url=https://prnt.sc/0t6wBIFk38zF][/url]
Ts3 server sürümünüz nedir?
)

