Xenforo debug modu nedir,nasıl açılır? | Xenforo what is debug mode, how to open it?
XenForo'da bulunan debug modu nedir,nasıl kullanılır?
- Bu sistem anlık veri tabanına gönderilen sorgu ile o sayfada kullanılan,şablonlar ve php dosyalarının hangileri olduğu ve nerelerde kullanıldığı bilgilerini size dizi halinde getirir.Ayrıca debug moduyla,sayfa hızını da anlık olarak takip edebilirsiniz.Buna bağlı olarak hangi php dosyalarının hangi oranlarda kullanıldığını da görebilirsiniz.
- Bu sistem anlık veri tabanına gönderilen sorgu ile o sayfada kullanılan,şablonlar ve php dosyalarının hangileri olduğu ve nerelerde kullanıldığı bilgilerini size dizi halinde getirir.Ayrıca debug moduyla,sayfa hızını da anlık olarak takip edebilirsiniz.Buna bağlı olarak hangi php dosyalarının hangi oranlarda kullanıldığını da görebilirsiniz.
Debug Modunda çağırılan sorgular ;

Debug modu nasıl aktif edilir?
-Forumunuzun kurulu olduğu dizininden "library" klasörüne girip "config.php" dosyasını açıp
PHP Kod:
$config['debug'] = false;
->
PHP Kod:
$config['debug'] = true;
Eğer sadece bir ip için debug modunu aktifleştirmek istiyorsanız aşşağıdaki kodu ekleyin;
PHP Kod:
if($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == '127.0.0.1'){$config['debug'] = true;}
Sonuç bu şekilde olacaktır;

XenForo hakkında yararlı bağlantılar
https://www.webailesi.com/takip-xenforo
https://www.webailesi.com/takip-xenforo
)


