⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
⭐ Buraya kendi metin reklamınızı vererek binlerce kişiye ulaşın! ⭐
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

XenForo Debug Modu Nedir,Nasıl Açılır?

Konu

#1
Xenforo debug modu nedir,nasıl açılır? | Xenforo what is debug mode, how to open it?

XenForo'da bulunan debug modu nedir,nasıl kullanılır?
- Bu sistem anlık veri tabanına gönderilen sorgu ile o sayfada kullanılan,şablonlar ve php dosyalarının hangileri olduğu ve nerelerde kullanıldığı bilgilerini size dizi halinde getirir.Ayrıca debug moduyla,sayfa hızını da anlık olarak takip edebilirsiniz.Buna bağlı olarak hangi php dosyalarının hangi oranlarda kullanıldığını da görebilirsiniz.

takip-xenforo-debug

Debug Modunda çağırılan sorgular ;
ds-how-open-it-4729

Debug modu nasıl aktif edilir?
-Forumunuzun kurulu olduğu dizininden "library" klasörüne girip "config.php" dosyasını açıp
PHP Kod:
$config['debug'] = false
->
PHP Kod:
$config['debug'] = true
bu şekilde değiştirin.

Eğer sadece bir ip için debug modunu aktifleştirmek istiyorsanız aşşağıdaki kodu ekleyin;
PHP Kod:
if($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == '127.0.0.1'){$config['debug'] = true;} 

Sonuç bu şekilde olacaktır;
ds-xenforo-debug-aktif-etme-4730
XenForo hakkında yararlı bağlantılar
https://www.webailesi.com/takip-xenforo
ds-standard-14385
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task