Selam beyler aklıma geldi de sizin fikriniz düşüncenizi de merak ettim doğrusu webailesi oda aç takıl ts3 adresi açsa sizce nasıl olur yorumlarınızı bekliyorum
Konu
Böyle ortamlar saçma insanlardan ve belalardan başka hiç bir şey getirmiyor. Şuanki tempomuz zaten yorucu ve yoğun böyle bir şey şuan için gereksiz tabiiki bizim için.
MawiŞ*
aslında mantıklı olabilir ama TS3 fiyatlarının aylık 5 TL'ye kadar düşmesi ve Discord'un popülerleşmesiyle dolayı çok fazla oda aç takıl TS'lerine giden olmuyor.
Benzer Konular
Yorum
383
Okunma
Yorum
1.436
Okunma
Yorum
3.816
Okunma
Yorum
4.285
Okunma
24-08-2025, 21:18
Yorum
13.639
Okunma
03-07-2024, 23:50
Yorum
25.959
Okunma
28-11-2022, 20:47
)


en güzel dönemlerdi