⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Warmup - Isınma Turu eklentisi

Konu

#11
Diğer eklentiyi eke koyun istediğiniz silahları yazın ekleyelim.
iletisim icin dc 4x0x3
#12
(09-01-2025, 00:53)Lynchk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
PHP Kod:
public CBasePlayer_Spawn(const id)
{
    if(
warmup)
    {
        
WeaponMenu(id);
        
set_task(0.2"WeaponMenu"id);
    }

Spawn publicini bu şekilde düzeltin.

maalesef işe yaramıyor hocam uğraşmanıza gerek yok sanırım diğer eklentiyi eke koyacağım

(09-01-2025, 15:22)Maravilha Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Diğer eklentiyi eke koyun istediğiniz silahları yazın ekleyelim.

Koyabilirseniz bütün silahlar daha iyi olur dm serverleri gibi, uğraşmak istemezseniz de anlayışla karşılarım makinalı silahları + tekli + awp şeklinde koyarsanız da makbule geçer, teşekkürler.

link paylaşmak yasak mı bilmiyorum fakat dosyayı hiç bir şekilde eke koyamıyorum yani eke koyma kısmı gelmiyor, 

https://www.webailesi.com/ds-warmup-1-8-3-fix-14004.sma
Son Düzenleme: 09-01-2025, 15:48, Düzenleyen: pelon.
#13
Forum dışı link yasaktır, forumun upload sistemini kullanmanız gerekiyor.
https://www.webailesi.com/konu-webailesi-upload-sistemi-nasil-kullanilir-28519
iletisim icin dc 4x0x3
#14
(09-01-2025, 15:45)Maravilha Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Forum dışı link yasaktır, forumun upload sistemini kullanmanız gerekiyor.
https://www.webailesi.com/konu-webailesi-upload-sistemi-nasil-kullanilir-28519
üstteki yorumu güncelleyip linki kaldırdım
#15
https://www.webailesi.com/ds-reapi-warmup-14005.sma

Reapi olan eklentiyi num yerine floata çevirince sanırım yaşadığınız sorun düzeldi, bu şekilde dener misiniz?
iletisim icin dc 4x0x3
#16
(09-01-2025, 15:58)Maravilha Adlı Kullanıcıdan Alıntı: https://www.webailesi.com/ds-reapi-warmup-14005.sma

Reapi olan eklentiyi num yerine floata çevirince sanırım yaşadığınız sorun düzeldi, bu şekilde dener misiniz?

yok maalesef düzelmiyor, isterseniz diğer eklentiden ilerleyelim.
#17
Böyle dener misin:
https://www.webailesi.com/ds-isinma-14008.sma
iletisim icin dc 4x0x3
#18
(09-01-2025, 16:26)Maravilha Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Böyle dener misin:
https://www.webailesi.com/ds-isinma-14008.sma

ellerine sağlık hocam
#19
İstek konusu, @Maravilha adlı kullanıcı tarafından 20 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için Maravilha Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
Maravilha Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 149 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da