Uzun zamandır sürekli olarak dil değiştirmekteyim şu şekildeki ben önce HTML,CSS sonra Pawn sonra Python sonra C++ en sonda C# olmak üzere çok yönlülük yaptım ancak bu iyimi bilemem ancak alt yapılarını kavradım o yüzden
artık bana basit geliyor işte fonksiyon ver değişken ata sonrasında onu çağır filan fişmekan ama sürekli şunu düşündüm beni en çok hangisi eğlendirdi. Ben şunu söyliyim en cok Web ve Pawn'da eğlendim çünkü bunlarda somut olarak
elimde birşeyler vardı onları insanlara gösterip bakın bunu ben yaptım diyebiliyordum ve bu beni mutlu ediyordu ancak ve ancak şöyle bir şey varki css bir süre sonra sıkmaya başladı sürekli farklı ancak işlevi aynı olan kodlar ve en önemlisi olan Javascript için eski olan kaynaklar bunlar beni bunaltmaya başladı bu yüzden başka bir dile geçtim ancak uzun zamandır düşünüyordum ve karar veremedim sizlerden yardım istiyorum sizce hangisiyle yola devam etmeliyim ?
|.gg/ambar discordunda takılıyorum| 網 ALFACREW36 卍 |
)



