Konuyu yanlış yere açmış olabilirim üzgünüm şimdiden, teaspeak3 ayarlamayı hiç bir şekilde bilmiyorum bunu nerden nasıl öğrenebilirim? Var mı bir babayiğit al bak bu site de tüm yetkileri yazıyor burdan bakar isen ezberlersin diye

Arkadaşlar konu ektedir yardımcı olabilecek birisi yok mu? @By.KinG @"Friday"
)


