Teamspeak 3 deki hesabınızı birebir Teamspeak 5.0.0 sürümüne atabiliyorsunuz.
BETA Sürümünde Hatalar olabilir!
Dikkat çeken özellikler= Arayüz yeniliği, Sohbet sistemi geliştirme, Daha gelişmiş ayarlar menüsü, Gelişmiş dosya transferi, Davet ve arkadaşlık sistemi
Tüm sürümleri destekleyen sunucularda çalışır (Webailesi Sunucuları dahil)
Official sürümdür.
Siz kullanmayı tercih edermisiniz yorumlarınızı merak ediyorum.





Orijinal site ve indirme linki:
Bu içeriği görebilmek için kayıt olmanız gerekiyor!
)



