15-10-2020, 10:47#1globalWWWBulYorumları:323Konuları:29Kayıt Tarihi:08-02-2020Rep Puanı:0Merhabalar, sunucumda sorun var.TeamSpeak 3 de geçici oda açıyorum ama ben çıktıktan 60 sn. sonra siliyor ben bunu nasıl direkt yapabilirim?BeğenBunu ilk beğenen sen ol.Bunu ilk beğenen sen ol.
15-10-2020, 10:51#221 KEJBulYorumları:86Konuları:44Kayıt Tarihi:05-04-2020Rep Puanı:201Sağ tık yap sunucuya en üsteki odaya diğer de delete delay for temporary channels 0 yap veya 1BeğenBunu ilk beğenen sen ol.Bunu ilk beğenen sen ol.Son Düzenleme: 15-10-2020, 11:03, Düzenleyen: 21 KEJ.
15-10-2020, 11:30#3globalWWWBulYorumları:323Konuları:29Kayıt Tarihi:08-02-2020Rep Puanı:0eyvallahBeğenBunu ilk beğenen sen ol.Bunu ilk beğenen sen ol.