t ve ct için adminlere özel model

Konu

#1
t ve ct deki adminlere özel ayrı model eklemek için eklenti istiyorum elinde olan varmı yada yapabilecek ban yetkisinde olması gerekli.
#4
Müsait olduğumda o eklentiye t ve ct özel ayarı getireceğim.

Kod:
new const sModelNames[][][] = {
    //{Oyuncunu Yetkisi, "modelin adi", Takimi}
    {0,"",0}
    {ADMIN_RCON, "assasin", 1},
    {ADMIN_IMMUNITY, "matrix", 2}
};

İlk kısma belirttiğim gibi gereken yetkiyi, ikince kısma ise modelin adını yazın. Örnek veriyorum modelin adı assasin ise models/player adlı klasörün içerisine assasin adlı klasör oluşturup, assasin adlı mdl dosyasını oraya yükleyin. 3. kısma ise takımı yazın, ardından deneyip geri dönüş yapın bakalım :

PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const sModelNames[][][] = {
    
//{Oyuncunu Yetkisi, "modelin adi", Takimi}
    
{0,"",0}
    {
ADMIN_RCON"assasin"1},
    {
ADMIN_IMMUNITY"matrix"2}
};

new 
szsizeof;
    
public 
plugin_init() {
    
register_plugin("Yetkili Ozel Model""1.0""suriyelikene");

    
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel"@CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post false);
    
szsizeof sizeof(sModelNames);
}

public 
plugin_precache() {
    for(new 
1szsizeofi++) {
        
precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl"sModelNames[i][1],sModelNames[i][1]));
    }
}

@
CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const pPlayerinfobuffer[], szNewModel[]) {
    for(new 
1szsizeofi++) {
        if(
get_user_flags(pPlayer) & sModelNames[i][0][0] && get_member(pPlayerm_iTeam) == sModelNames[i][2][0]) {
            
SetHookChainArg(3ATYPE_STRINGsModelNames[i][1]);
            break;
        }
    }

(- Ücretli Eklenti Yaptırmak İsteyen -)
#5
(01-10-2021, 20:32)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Müsait olduğumda o eklentiye t ve ct özel ayarı getireceğim.

Kod:
new const sModelNames[][][] = {
    //{Oyuncunu Yetkisi, "modelin adi", Takimi}
    {0,"",0}
    {ADMIN_RCON, "assasin", 1},
    {ADMIN_IMMUNITY, "matrix", 2}
};

İlk kısma belirttiğim gibi gereken yetkiyi, ikince kısma ise modelin adını yazın. Örnek veriyorum modelin adı assasin ise models/player adlı klasörün içerisine assasin adlı klasör oluşturup, assasin adlı mdl dosyasını oraya yükleyin. 3. kısma ise takımı yazın, ardından deneyip geri dönüş yapın bakalım :

PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const sModelNames[][][] = {
    
//{Oyuncunu Yetkisi, "modelin adi", Takimi}
    
{0,"",0}
    {
ADMIN_RCON"assasin"1},
    {
ADMIN_IMMUNITY"matrix"2}
};

new 
szsizeof;
    
public 
plugin_init() {
    
register_plugin("Yetkili Ozel Model""1.0""suriyelikene");

    
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel"@CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post false);
    
szsizeof sizeof(sModelNames);
}

public 
plugin_precache() {
    for(new 
1szsizeofi++) {
        
precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl"sModelNames[i][1],sModelNames[i][1]));
    }
}

@
CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const pPlayerinfobuffer[], szNewModel[]) {
    for(new 
1szsizeofi++) {
        if(
get_user_flags(pPlayer) & sModelNames[i][0][0] && get_member(pPlayerm_iTeam) == sModelNames[i][2][0]) {
            
SetHookChainArg(3ATYPE_STRINGsModelNames[i][1]);
            break;
        }
    }

anladım teşekkür ederim Aşığım sana
#6
İstek konusu, @suriyelikene adlı kullanıcı tarafından 21 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için suriyelikene Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
suriyelikene Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 652 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task
Kayıt Ol