Selam dostlar,
Bir cs sunucusuna sahibim. Sunucu modu şu anda "Half Life" olarak kurulu. Eklentilerle tek başıma başa çıkamıyorum. Pluginlerden veya eklentilerden anlayan arkadaşları beklerim.Aramıza katılan arkadaştan herhangi maddi bir beklentim bulunmamakta. Eğer ki bu konuda ilgilenen dostlar varsa hem kendi eğlenir zaman geçirir hem de benim ihtiyacımı gidermiş olur. Daha detaylı konuşmak isteyen olursa discord grubumuz da sesli veya yazılı bir şekilde konuşabiliriz. Özelden iletişime geçerek ekleşebiliriz.
)

