(01-08-2022, 15:54)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eklentinin editli halini atarak, modeli nereye yüklediğiniz söyler misiniz ?tabii
models/player/privmodel/privmodel.mdl şeklinde yükledim
)

(01-08-2022, 15:54)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eklentinin editli halini atarak, modeli nereye yüklediğiniz söyler misiniz ?tabii
(01-08-2022, 16:26)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: https://www.webailesi.com/konu-sunucudak...tesi-21786buyur hocam
(01-08-2022, 16:26)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: https://www.webailesi.com/konu-sunucudak...tesi-21786hocam çalıştı ancak T'de çalışmıyor sadece CT'de çalışıyor