Merhaba, web ailesi sitesi üzerinden indirmiş olduğum stabilzer temasında bazı kısımların çalışmadığını gördüm çalışssada sıkıntı verdiğini gördüm bu konuda bana yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok sevinirim. resimleri aşağıda ekledim.
şimdiden teşekkür ederim.
İlerleme
Screenshot.png[/url]
0.01 MB
%100
Dosya başarılı bir şekilde yüklendi
Screenshot (6).png
0.01 MB
%100
Dosya başarılı bir şekilde yüklendi
Screenshot (5).png
0.01 MB
%100
Dosya başarılı bir şekilde yüklendi
Screenshot (4).png
0 MB
%100
Dosya başarılı bir şekilde yüklendi
Screenshot (3).png
0.01 MB
%100
Dosya başarılı bir şekilde yüklendi
Screenshot (2).png
0.02 MB
%100
Dosya başarılı bir şekilde yüklendi
Screenshot (1).png[url=https://www.webailesi.com/#]
0 MB
%100
Dosya başarılı bir şekilde yüklendi
Son Düzenleme: 30-06-2021, 00:32, Düzenleyen: Askcennetim.Son Düzenleme: 30-06-2021, 00:32, Düzenleyen: Askcennetim.
)


