Konu

#1
Oyuncunun aldığı kill ve ölüm sayısını nasıl çekebilirim?

public'e id yi tanımlamadan bütün herkes için geçerli olacak
#2
Kod:
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <reapi>

#define PLUGIN  "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "DeciduousBuffalo111"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_clcmd("frag_al", "Frag_al")
}

public Frag_al()
{
    new g_Name[64];
    for(new i = 1; i <= GetPlayingCount(); i++)
    {
        if(!is_user_connected(i))
            continue;

        get_user_name(i, g_Name, 63)
        client_print_color(0, print_team_red, "^4%s ^3Adli Oyuncunun Fragi = ^4%0.0f", g_Name, Float:get_entvar(i, var_frags))
    }
}

GetPlayingCount()
{
    new iPlaying, id;
    
    for (id = 1; id <= get_member_game(m_nMaxPlayers); id++)
    {
        if (!is_user_connected(id))
            continue;
        
        iPlaying++
    }
    
    return iPlaying;
}

"Give yourself time. Ideas'll come. Life'll shake you, roll you, maybe embrace you. The music'll find you." STEAM
#3
@"XaRex" Cstrike Kütüphanesi Gereksiz.
Harcadığın zaman kadar değil, sarf ettiğin çaba kadar yükselirsin.
#4
(28-10-2020, 19:13)XaRex Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
Kod:
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <reapi>

#define PLUGIN  "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "DeciduousBuffalo111"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_clcmd("frag_al", "Frag_al")
}

public Frag_al()
{
    new g_Name[64];
    for(new i = 1; i <= GetPlayingCount(); i++)
    {
        if(!is_user_connected(i))
            continue;

        get_user_name(i, g_Name, 63)
        client_print_color(0, print_team_red, "^4%s ^3Adli Oyuncunun Fragi = ^4%0.0f", g_Name, Float:get_entvar(i, var_frags))
    }
}

GetPlayingCount()
{
    new iPlaying, id;
    
    for (id = 1; id <= get_member_game(m_nMaxPlayers); id++)
    {
        if (!is_user_connected(id))
            continue;
        
        iPlaying++
    }
    
    return iPlaying;
}


Deneyip dönüş sağlayacağım
#5
(28-10-2020, 19:22)By.KinG Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @"XaRex" Cstrike Kütüphanesi Gereksiz.

İlkten reapisiz yapayım dedim sonra bütün sunucu satan yerlerin reapi üstüne kurulu ve 1.9.0'a geçtiği aklıma geldi silmeyi unutmuşum Gülümse
(28-10-2020, 20:25)DiSKoCuABDi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-10-2020, 19:13)XaRex Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
Kod:
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <reapi>

#define PLUGIN  "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "DeciduousBuffalo111"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_clcmd("frag_al", "Frag_al")
}

public Frag_al()
{
    new g_Name[64];
    for(new i = 1; i <= GetPlayingCount(); i++)
    {
        if(!is_user_connected(i))
            continue;

        get_user_name(i, g_Name, 63)
        client_print_color(0, print_team_red, "^4%s ^3Adli Oyuncunun Fragi = ^4%0.0f", g_Name, Float:get_entvar(i, var_frags))
    }
}

GetPlayingCount()
{
    new iPlaying, id;
    
    for (id = 1; id <= get_member_game(m_nMaxPlayers); id++)
    {
        if (!is_user_connected(id))
            continue;
        
        iPlaying++
    }
    
    return iPlaying;
}


Deneyip dönüş sağlayacağım

Kod:
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN  "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "DeciduousBuffalo111"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_clcmd("frag_al", "Frag_al")
}

public Frag_al()
{
    new g_Name[64];
    for(new i = 1; i <= GetPlayingCount(); i++)
    {
        if(!is_user_connected(i))
            continue;

        get_user_name(i, g_Name, 63)
        client_print_color(0, print_team_red, "^4%s ^3Adli Oyuncunun Fragi = ^4%0.0f", g_Name, Float:get_entvar(i, var_frags))
    }
}

GetPlayingCount()
{
    new iPlaying, id;
    
    for (id = 1; id <= get_member_game(m_nMaxPlayers); id++)
    {
        if (!is_user_connected(id))
            continue;
        
        iPlaying++
    }
    
    return iPlaying;
}

İlk verdiğimi kurduysan fark etmez ama bunu kursan daha sağlıklı.
"Give yourself time. Ideas'll come. Life'll shake you, roll you, maybe embrace you. The music'll find you." STEAM
#6
(28-10-2020, 20:39)XaRex Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-10-2020, 19:22)By.KinG Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @"XaRex" Cstrike Kütüphanesi Gereksiz.

İlkten reapisiz yapayım dedim sonra bütün sunucu satan yerlerin reapi üstüne kurulu ve 1.9.0'a geçtiği aklıma geldi silmeyi unutmuşum Gülümse
(28-10-2020, 20:25)DiSKoCuABDi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Deneyip dönüş sağlayacağım

Kod:
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN  "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "DeciduousBuffalo111"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_clcmd("frag_al", "Frag_al")
}

public Frag_al()
{
    new g_Name[64];
    for(new i = 1; i <= GetPlayingCount(); i++)
    {
        if(!is_user_connected(i))
            continue;

        get_user_name(i, g_Name, 63)
        client_print_color(0, print_team_red, "^4%s ^3Adli Oyuncunun Fragi = ^4%0.0f", g_Name, Float:get_entvar(i, var_frags))
    }
}

GetPlayingCount()
{
    new iPlaying, id;
    
    for (id = 1; id <= get_member_game(m_nMaxPlayers); id++)
    {
        if (!is_user_connected(id))
            continue;
        
        iPlaying++
    }
    
    return iPlaying;
}

İlk verdiğimi kurduysan fark etmez ama bunu kursan daha sağlıklı.
Kurdum çalışıyor, adam her kill aldığında benim belirttiğim bir fonksiyonu 1 arttıracak bunu nasıl sağlayabilirim
#7
Kod:
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN  "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "DeciduousBuffalo111"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "Fw_PlayerKilled_Post", 1)
    register_clcmd("frag_al", "Frag_al")
}

public Frag_al()
{
    new g_Name[64];
    for(new i = 1; i <= GetPlayingCount(); i++)
    {
        if(!is_user_connected(i))
            continue;

        get_user_name(i, g_Name, 63)
        client_print_color(0, print_team_red, "^4%s ^3Adli Oyuncunun Fragi = ^4%0.0f", g_Name, Float:get_entvar(i, var_frags))
    }
}

GetPlayingCount()
{
    new iPlaying, id;
   
    for (id = 1; id <= get_member_game(m_nMaxPlayers); id++)
    {
        if (!is_user_connected(id))
            continue;
       
        iPlaying++
    }
   
    return iPlaying;
}

public Fw_PlayerKilled_Post(victim, attacker, shouldgib)
{
    static Headshot;
    Headshot = read_data(3)
    
    if(Headshot)
        kafadan oldu ise
    
    g_SilahAlindi[attacker]++
}

g_SilahAlindi değişkenini kendine göre değiştirirsin. Ben örnek olsun diye koydum. Headshot kısmıda örnek, istersen silebilirsin.
"Give yourself time. Ideas'll come. Life'll shake you, roll you, maybe embrace you. The music'll find you." STEAM
Son Düzenleme: 28-10-2020, 21:46, Düzenleyen: deciduous.
#8
@"XaRex" son bir ricam olacak yapamadım Çok güldüm


Aşağıda belirttiğim kod 1. si rütbe isimleri 2.si ise belirtilen kill sayısı
Kod:
new AldigimKillSayisi[33];
new RutbeSistem[33][2];
new const Ranklar[][][] = {
    {"Rutbe Ismi",0},
        {"Rutbe Ismi2",6};
};

Mantık şöyle olacak adam kill aldıkça AldigimKillSayisi fonksiyonunu 1 arttıracak ve aldığı toplam kill sayısı bir üst rütbenin belirtilen kill sayısına ulaşınca otomatikmen rütbe atlayacak
Son Düzenleme: 28-10-2020, 22:22, Düzenleyen: DiSKoCuABDi.
#9
Kod:
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN  "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "DeciduousBuffalo111"

new const Ranklar[][] = {
    {"Rutbe Ismi",0},
        {"Rutbe Ismi2",6}
}
new AldigimKillSayisi[33]
public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "Fw_PlayerKilled_Post", 1)
}

public Fw_PlayerKilled_Post(victim, attacker, shouldgib)
{
    AldigimKillSayisi[attacker]++

    for(new i; i < sizeof Ranklar; i++)
    {
        if(AldigimKillSayisi[attacker] >= Ranklar[0][i])
        {
            client_print_color(attacker, print_team_red, "%s Rutbesine ulastin.", Ranklar[i][0])
        }
    }
}

Yanlış olabilir bi dene bakalım.
"Give yourself time. Ideas'll come. Life'll shake you, roll you, maybe embrace you. The music'll find you." STEAM
#10
(28-10-2020, 22:39)XaRex Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
Kod:
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN  "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "DeciduousBuffalo111"

new const Ranklar[][] = {
    {"Rutbe Ismi",0},
        {"Rutbe Ismi2",6}
}
new AldigimKillSayisi[33]
public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "Fw_PlayerKilled_Post", 1)
}

public Fw_PlayerKilled_Post(victim, attacker, shouldgib)
{
    AldigimKillSayisi[attacker]++

    for(new i; i < sizeof Ranklar; i++)
    {
        if(AldigimKillSayisi[attacker] >= Ranklar[0][i])
        {
            client_print_color(attacker, print_team_red, "%s Rutbesine ulastin.", Ranklar[i][0])
        }
    }
}

Yanlış olabilir bi dene bakalım.

Belirlenen kille ulaştığında rütbe atlamıyor

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Benzer Konular

4
Yorum
1.629
Okunma
26-08-2022, 23:05
2
Yorum
2.786
Okunma
17-06-2022, 09:35
4
Yorum
3.438
Okunma
25-05-2022, 16:21
3
Yorum
6.658
Okunma
22-12-2021, 18:27
2
Yorum
7.228
Okunma
20-11-2021, 15:31
10
Yorum
11.990
Okunma
14-05-2021, 03:31
Task
Kayıt Ol
Discord Adresimize Katılın