Merhaba, aşağıda attığım skin menüsünde skini seçince skini aktif ediyor ve direkt menüyü kapatıyor. Fakat skini aktif ettikten sonra hiçbir şekilde geri default skin yapamıyoruz. Bir skini seçtikten sonra AKTİF olarak mesaj çıkıyor, seçeneğe tekrar bastığımızda PASIF yazmasını ve default skinin gelmesini istiyorum. Yardımcı olabilir misiniz? + olarak oyuncular skin aktif veya pasif ettiğinde menü kapanmasın sadece çıkış tuşuna bastıklarında kapansın.
diellza
)


