⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
Merhaba, aşağıda attığım skin menüsünde skini seçince skini aktif ediyor ve direkt menüyü kapatıyor. Fakat skini aktif ettikten sonra hiçbir şekilde geri default skin yapamıyoruz. Bir skini seçtikten sonra AKTİF olarak mesaj çıkıyor, seçeneğe tekrar bastığımızda PASIF yazmasını ve default skinin gelmesini istiyorum. Yardımcı olabilir misiniz? + olarak oyuncular skin aktif veya pasif ettiğinde menü kapanmasın sadece çıkış tuşuna bastıklarında kapansın.
.smaSkinMenu.sma(Dosya Boyutu: 4,04 KB | İndirme Sayısı: 21)
diellza
#2
Ücretli bir şekilde yardımcı olabilirim.
#3
(24-02-2023, 20:18)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ücretli bir şekilde yardımcı olabilirim.
Teşekkür ederim, ücretsiz yapabilen olursa daha iyi olur. Eklentilere daha fazla ücret ödemeyi düşünmüyorum.

Konu günceldir.

Konu günceldir.

Güncel.

Günceldir.
diellza
Son Düzenleme: 02-03-2023, 18:38, Düzenleyen: diellza.
#4
İstek konusu, @"suriyelikene" adlı kullanıcı tarafından 11 gün içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için suriyelikene Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
suriyelikene Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 1340 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task