⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
Merhaba hocam herkeze hayırlı bayramlar OYT server rate ayarları lazım pro için 

sv_minrate

sv_maxrate 
sv_minupdaterate
sv_maxupdaterate 
Vb ayarlar lazım
gerçekten iyi anlıyan biri yardımcı olabilirmi konu yeri doğru yermi bilmiyorum hatam varsa düzeltin iyi forumlar 
Son Düzenleme: 31-07-2020, 23:45, Düzenleyen: yumuduk.
#2
Oyt rate giremezsiniz 35 üstünde girerseniz sunucu dahada çok kasar hattı ona gore ayarlanmıştır girseniz bile eskisine dönecektir, o yüzden oyt malesef ki desteklemiyor bizzat denedim rate arttıkça cpu artıyor sunucuda takılmalar oluyor rate konusunda baya tecrübeliyim webailesi serverlerinin ratelerini ben yapıyorum.
Son Düzenleme: 31-07-2020, 23:50, Düzenleyen: qAe.
#3
(31-07-2020, 23:49)PouexOfficial Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Oyt rate giremezsiniz 35 üstünde girerseniz sunucu dahada çok kasar hattı ona gore ayarlanmıştır girseniz bile eskisine dönecektir, o yüzden oyt malesef ki desteklemiyor bizzat denedim rate arttıkça cpu artıyor sunucuda takılmalar oluyor rate konusunda baya tecrübeliyim webailesi serverlerinin ratelerini ben yapıyorum.
nasıl bir yol izlemem gerekiyor hocam 35 dediginizden kastınız nedir 4 ayara uygun değeri vermemiz lazım dimi tavsiyeniz nedir
#4
(31-07-2020, 23:53)yumuduk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:49)PouexOfficial Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Oyt rate giremezsiniz 35 üstünde girerseniz sunucu dahada çok kasar hattı ona gore ayarlanmıştır girseniz bile eskisine dönecektir, o yüzden oyt malesef ki desteklemiyor bizzat denedim rate arttıkça cpu artıyor sunucuda takılmalar oluyor rate konusunda baya tecrübeliyim webailesi serverlerinin ratelerini ben yapıyorum.
nasıl bir yol izlemem gerekiyor hocam 35 dediginizden kastınız nedir 4 ayara uygun değeri vermemiz lazım dimi tavsiyeniz nedir

Şuan'da sunucudaki rateler zaten en iyi rate ayarları'dır bence değiştirmeyin oyt tarafından bunlar test edilerek giriliyor zaten olabilecek en iyi rate ayarları girili olanlar'dır benim tavsiyem arkaplanda çalışan çok eklenti var oyt de onları kapatmanız ancak böyle katkı'da buluna bilirsiniz.
#5
(31-07-2020, 23:55)PouexOfficial Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:53)yumuduk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:49)PouexOfficial Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Oyt rate giremezsiniz 35 üstünde girerseniz sunucu dahada çok kasar hattı ona gore ayarlanmıştır girseniz bile eskisine dönecektir, o yüzden oyt malesef ki desteklemiyor bizzat denedim rate arttıkça cpu artıyor sunucuda takılmalar oluyor rate konusunda baya tecrübeliyim webailesi serverlerinin ratelerini ben yapıyorum.
nasıl bir yol izlemem gerekiyor hocam 35 dediginizden kastınız nedir 4 ayara uygun değeri vermemiz lazım dimi tavsiyeniz nedir

Şuan'da sunucudaki rateler zaten en iyi rate ayarları'dır bence değiştirmeyin oyt tarafından bunlar test edilerek giriliyor zaten olabilecek en iyi rate ayarları girili olanlar'dır benim tavsiyem arkaplanda çalışan çok eklenti var oyt de onları kapatmanız ancak böyle katkı'da buluna bilirsiniz.

Hocam şimdi şöyle birşey var bizim kendi clan oyuncularımız başka serverların ratesini övüyor bizim ayarlari beğenen yok çok şikayet geliyor kendi oyuncularımız başka serverınkini övüyolar serverdan servera herkez farklı ayar girmiş durumda şuanda bir biz bulamadık farklı bir yer bu arada 35 den kastınız neyse değiştirdigim zaman degişiyo farkda ediyo ama tam güzel olmuyo 
#6
(31-07-2020, 23:55)PouexOfficial Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:53)yumuduk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:49)PouexOfficial Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Oyt rate giremezsiniz 35 üstünde girerseniz sunucu dahada çok kasar hattı ona gore ayarlanmıştır girseniz bile eskisine dönecektir, o yüzden oyt malesef ki desteklemiyor bizzat denedim rate arttıkça cpu artıyor sunucuda takılmalar oluyor rate konusunda baya tecrübeliyim webailesi serverlerinin ratelerini ben yapıyorum.
nasıl bir yol izlemem gerekiyor hocam 35 dediginizden kastınız nedir 4 ayara uygun değeri vermemiz lazım dimi tavsiyeniz nedir

Şuan'da sunucudaki rateler zaten en iyi rate ayarları'dır bence değiştirmeyin oyt tarafından bunlar test edilerek giriliyor zaten olabilecek en iyi rate ayarları girili olanlar'dır benim tavsiyem arkaplanda çalışan çok eklenti var oyt de onları kapatmanız ancak böyle katkı'da buluna bilirsiniz.

hocam peki csd için rate ayarları neler? konu ile alakasız oldu ama Çok güldüm
#7
(01-08-2020, 00:01)yumuduk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:55)PouexOfficial Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:53)yumuduk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:49)PouexOfficial Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Oyt rate giremezsiniz 35 üstünde girerseniz sunucu dahada çok kasar hattı ona gore ayarlanmıştır girseniz bile eskisine dönecektir, o yüzden oyt malesef ki desteklemiyor bizzat denedim rate arttıkça cpu artıyor sunucuda takılmalar oluyor rate konusunda baya tecrübeliyim webailesi serverlerinin ratelerini ben yapıyorum.
nasıl bir yol izlemem gerekiyor hocam 35 dediginizden kastınız nedir 4 ayara uygun değeri vermemiz lazım dimi tavsiyeniz nedir

Şuan'da sunucudaki rateler zaten en iyi rate ayarları'dır bence değiştirmeyin oyt tarafından bunlar test edilerek giriliyor zaten olabilecek en iyi rate ayarları girili olanlar'dır benim tavsiyem arkaplanda çalışan çok eklenti var oyt de onları kapatmanız ancak böyle katkı'da buluna bilirsiniz.

Hocam şimdi şöyle birşey var bizim kendi clan oyuncularımız başka serverların ratesini övüyor bizim ayarlari beğenen yok çok şikayet geliyor kendi oyuncularımız başka serverınkini övüyolar serverdan servera herkez farklı ayar girmiş durumda şuanda bir biz bulamadık farklı bir yer bu arada 35 den kastınız neyse değiştirdigim zaman degişiyo farkda ediyo ama tam güzel olmuyo 

Rate değildir o eklentilerle ilgili olduğunu düşünüyorum ne kadar az eklenti o kadar güzel ve kaliteli oyun demek zaten hangi rate ayarlarını girerseniz girin tekrar default rate ayarlarına dönecektir birde son zamanlarda oyt'de fpsler düşürülmüş durumda oldugu fark ettim bunlarında büyük etkisini oldugunu düşünüyorum sunucunuzun fpsini kontrol edin rcondan baglanın stats yazın çıktıları atın ben size soyleyelim iyi veya kötü diye fps artıra biliyorsanız ticket atıp artırın büyük katkısı olacaktır.

(01-08-2020, 00:01)Possidentis Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:55)PouexOfficial Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:53)yumuduk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:49)PouexOfficial Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Oyt rate giremezsiniz 35 üstünde girerseniz sunucu dahada çok kasar hattı ona gore ayarlanmıştır girseniz bile eskisine dönecektir, o yüzden oyt malesef ki desteklemiyor bizzat denedim rate arttıkça cpu artıyor sunucuda takılmalar oluyor rate konusunda baya tecrübeliyim webailesi serverlerinin ratelerini ben yapıyorum.
nasıl bir yol izlemem gerekiyor hocam 35 dediginizden kastınız nedir 4 ayara uygun değeri vermemiz lazım dimi tavsiyeniz nedir

Şuan'da sunucudaki rateler zaten en iyi rate ayarları'dır bence değiştirmeyin oyt tarafından bunlar test edilerek giriliyor zaten olabilecek en iyi rate ayarları girili olanlar'dır benim tavsiyem arkaplanda çalışan çok eklenti var oyt de onları kapatmanız ancak böyle katkı'da buluna bilirsiniz.

hocam peki csd için rate ayarları neler? konu ile alakasız oldu ama Çok güldüm

Oraya yardımcı olamıyorum malesef.
Son Düzenleme: 01-08-2020, 00:12, Düzenleyen: qAe.
#8
(01-08-2020, 00:05)PouexOfficial Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(01-08-2020, 00:01)yumuduk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:55)PouexOfficial Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:53)yumuduk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:49)PouexOfficial Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Oyt rate giremezsiniz 35 üstünde girerseniz sunucu dahada çok kasar hattı ona gore ayarlanmıştır girseniz bile eskisine dönecektir, o yüzden oyt malesef ki desteklemiyor bizzat denedim rate arttıkça cpu artıyor sunucuda takılmalar oluyor rate konusunda baya tecrübeliyim webailesi serverlerinin ratelerini ben yapıyorum.
nasıl bir yol izlemem gerekiyor hocam 35 dediginizden kastınız nedir 4 ayara uygun değeri vermemiz lazım dimi tavsiyeniz nedir

Şuan'da sunucudaki rateler zaten en iyi rate ayarları'dır bence değiştirmeyin oyt tarafından bunlar test edilerek giriliyor zaten olabilecek en iyi rate ayarları girili olanlar'dır benim tavsiyem arkaplanda çalışan çok eklenti var oyt de onları kapatmanız ancak böyle katkı'da buluna bilirsiniz.

Hocam şimdi şöyle birşey var bizim kendi clan oyuncularımız başka serverların ratesini övüyor bizim ayarlari beğenen yok çok şikayet geliyor kendi oyuncularımız başka serverınkini övüyolar serverdan servera herkez farklı ayar girmiş durumda şuanda bir biz bulamadık farklı bir yer bu arada 35 den kastınız neyse değiştirdigim zaman degişiyo farkda ediyo ama tam güzel olmuyo 

Rate değildir o eklentilerle ilgili olduğunu düşünüyorum ne kadar az eklenti o kadar güzel ve kaliteli oyun demek zaten hangi rate ayarlarını girerseniz girin tekrar default rate ayarlarına dönecektir birde son zamanlarda oyt'de fpsler düşürülmüş durumda oldugu fark ettim bunlarında büyük etkisini oldugunu düşünüyorum sunucunuzun fpsini kontrol edin rcondan baglanın stats yazın çıktıları atın ben size soyleyelim iyi veya kötü diye fps artıra biliyorsanız ticket atıp artırın büyük katkısı olacaktır.

(01-08-2020, 00:01)Possidentis Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:55)PouexOfficial Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:53)yumuduk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-07-2020, 23:49)PouexOfficial Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Oyt rate giremezsiniz 35 üstünde girerseniz sunucu dahada çok kasar hattı ona gore ayarlanmıştır girseniz bile eskisine dönecektir, o yüzden oyt malesef ki desteklemiyor bizzat denedim rate arttıkça cpu artıyor sunucuda takılmalar oluyor rate konusunda baya tecrübeliyim webailesi serverlerinin ratelerini ben yapıyorum.
nasıl bir yol izlemem gerekiyor hocam 35 dediginizden kastınız nedir 4 ayara uygun değeri vermemiz lazım dimi tavsiyeniz nedir

Şuan'da sunucudaki rateler zaten en iyi rate ayarları'dır bence değiştirmeyin oyt tarafından bunlar test edilerek giriliyor zaten olabilecek en iyi rate ayarları girili olanlar'dır benim tavsiyem arkaplanda çalışan çok eklenti var oyt de onları kapatmanız ancak böyle katkı'da buluna bilirsiniz.

hocam peki csd için rate ayarları neler? konu ile alakasız oldu ama Çok güldüm

Oraya yardımcı olamıyorum malesef.

hocam serverda kendi kendine çalışan bir eklenti yok yani mesela swap ss çekme bunlar komut girdikte çalışan eklentiler galiba milletin serverında ekranın ortasına kocaman yazı geliyor bizde 1 reklam bile yok onların ratesi iyi bizimki kötü kendi oyuncularımız bile başka serverınkini beğeniyor bence bunun bir yolu var ama biz tam tutturamıyoruz bi kaç ayar  denemeyle biraz etkilendi server tam uyumlu ayar lazım ya hem kasmıcak hem abartı olmucak şekilde 
#9
Bir kaç eklenti yapmıştım, geçmişteki konulara baktınız mı?
Linksta
#10
(01-08-2020, 00:24)By.KinG Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bir kaç eklenti yapmıştım, geçmişteki konulara baktınız mı?
Ne hakkında konu hocam rate degerleri gibisinden birşey mi

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da