⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Seçtikten sonra menüye bağlanma

Konu

Ok işareti#1
Oyuna yeni giren oyuncular ilk ellerinde class seçtiğinde revlenip class değişmiyor sonraki ellerde değişiyor bunun ilk girdiğindede olmasını istiyorum ayarlarmısınız
Birde class seçtikten sonra revlenip seçtiği class'da /bbmenü ye bağlanmasını istiyorum.

İlgilenenlere teşekkürler.
.smaworld_zombiclass_x.sma(Dosya Boyutu: 5,61 KB | İndirme Sayısı: 1)
#2
Bu mantıksız, oyuncuyu öldüreceklerken zombi sınıfı seçerse revlenir.
Linksta
#3
hm anladım ozaman class seçtiğinde alttan Öldükten sonra yeni class'ında doğacaksın yazıp bbmenu ye bağlanacak şekilde yaparmısın
#4
Onu bb modundan ayarlaman lazım, zaten bb ilk kez oynayan biri bile anlar bunu.Bence çok detaya takmayın.
Linksta
#5
hm tamam ilginiz için çok teşekkürler konu taşınabilir
#6
Konunuz "Çözülmüş İsteklere" taşınmıştır.
Linksta

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task