Merhaba, bir tane bash scripti oluşturacağım. TeaSpeak, Sinusbot, TeamSpeak, AudioBot, Oyun Sunucuları kurulabilecek. Ancak kaynak kodunun çalınmasını istemiyorum. Scripti nasıl şifreleyebilirim?
Konu
(07-03-2022, 20:11)ALFA CREW Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bash istiyorsan SHC kullanabilirsin.Bu tam olarak da yapmak istediğim şey değil. Uzantısı değişiyor. Benim yapmak istediğim şey regnum,tardis script gibi bir şifreleme. Umarım anlatabilmişimdir.
(07-03-2022, 21:25)Eyupp Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Tamamdır. Uzantısını değiştirsem bile script çalıştı ve scriğt şu anda şifreli. Konu kilitlenebilir @"Friday"(07-03-2022, 20:11)ALFA CREW Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bash istiyorsan SHC kullanabilirsin.Bu tam olarak da yapmak istediğim şey değil. Uzantısı değişiyor. Benim yapmak istediğim şey regnum,tardis script gibi bir şifreleme. Umarım anlatabilmişimdir.
Son Düzenleme: 07-03-2022, 21:30, Düzenleyen: Eyupp.
Benzer Konular
Yorum
1.260
Okunma
Yorum
9.103
Okunma
29-01-2025, 04:01
)

