⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
Merhaba, bir tane bash scripti oluşturacağım. TeaSpeak, Sinusbot, TeamSpeak, AudioBot, Oyun Sunucuları kurulabilecek. Ancak kaynak kodunun çalınmasını istemiyorum. Scripti nasıl şifreleyebilirim?
Eyüp, www.risescript.net
#2
Konu doğru yere taşındı.
#3
Bash istiyorsan SHC kullanabilirsin.
|.gg/ambar discordunda takılıyorum| 網 ALFACREW36 卍 |
#4
(07-03-2022, 20:11)ALFA CREW Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bash istiyorsan SHC kullanabilirsin.
Bu tam olarak da yapmak istediğim şey değil. Uzantısı değişiyor. Benim yapmak istediğim şey regnum,tardis script gibi bir şifreleme. Umarım anlatabilmişimdir.

(07-03-2022, 21:25)Eyupp Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(07-03-2022, 20:11)ALFA CREW Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bash istiyorsan SHC kullanabilirsin.
Bu tam olarak da yapmak istediğim şey değil. Uzantısı değişiyor. Benim yapmak istediğim şey regnum,tardis script gibi bir şifreleme. Umarım anlatabilmişimdir.
Tamamdır. Uzantısını değiştirsem bile script çalıştı ve scriğt şu anda şifreli. Konu kilitlenebilir @"Friday"
Eyüp, www.risescript.net
Son Düzenleme: 07-03-2022, 21:30, Düzenleyen: Eyupp.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da