⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Say kısmında yazdıgımı göremiyorum

Konu

#11
(28-05-2021, 19:54)mert3825 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-05-2021, 19:52)soldier01 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sctf_textsandsounds.amxx
tag_alma.amxx
;csd_sayblock.amxx


bunları silip dener misiniz.
tag _alma da sıkıntı yok ama sayblock.amxx  kapatınca sunucuda konuşmayı kaaptıyor direk ama textsandsound.amxx kapatıyım bir saniye
sayblocku kapamazsanız sunucuda yazı yazamazsanız eğer öyle bir durum varsa eklenti yüklemenin üstünde bir yer vardı adını unuttum eklentiler diye galiba orda say konuşmayı kapat diye bir seçenek var ora açık olabilir bi kontrol edin.
DİSCORD
#12
(28-05-2021, 19:54)mert3825 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-05-2021, 19:52)soldier01 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sctf_textsandsounds.amxx
tag_alma.amxx
;csd_sayblock.amxx


bunları silip dener misiniz.
tag _alma da sıkıntı yok ama sayblock.amxx  kapatınca sunucuda konuşmayı kaaptıyor direk ama textsandsound.amxx kapatıyım bir saniye
malesef aynı sıkıntı devam ediyor
#13
(28-05-2021, 20:02)mert3825 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-05-2021, 19:54)mert3825 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: tag _alma da sıkıntı yok ama sayblock.amxx  kapatınca sunucuda konuşmayı kaaptıyor direk ama textsandsound.amxx kapatıyım bir saniye
malesef aynı sıkıntı devam ediyor
sma dosyalarını görmeden kimse birşey yapamaz diye düşünüyorum ya ekelntiler itektek  kapatın yada maç swniz vs var ise eklentiler itektek oraya yükleyip deneyin yada swyi resetleyin
DİSCORD
#14
(28-05-2021, 20:03)soldier01 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-05-2021, 20:02)mert3825 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: malesef aynı sıkıntı devam ediyor
sma dosyalarını görmeden kimse birşey yapamaz diye düşünüyorum ya ekelntiler itektek  kapatın yada maç swniz vs var ise eklentiler itektek oraya yükleyip deneyin yada swyi resetleyin
oda kapalı sıkıntı yok yani

hocam kusura bakmayın şimdi aklıma geldi bu serverda deatchmatch modda yüklü ondan olabilirmi sizce
Son Düzenleme: 28-05-2021, 20:13, Düzenleyen: mert3825.
#15
(28-05-2021, 20:07)mert3825 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-05-2021, 20:03)soldier01 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sma dosyalarını görmeden kimse birşey yapamaz diye düşünüyorum ya ekelntiler itektek  kapatın yada maç swniz vs var ise eklentiler itektek oraya yükleyip deneyin yada swyi resetleyin
oda kapalı sıkıntı yok yani

hocam kusura bakmayın şimdi aklıma geldi bu serverda deatchmatch modda yüklü ondan olabilirmi sizce
yüklediğiniz mod benim plugin pakedim ve hiç bir hatasını görmedim benim sunucumdada yüklü. sizin eklediğiniz eklentilerden dolayı oluyordur. panelde eklentiler kısmında chat kapatma plugini var onu kapattınız mı?

ds-bandicam-2021-05-28-20-29-17-993-5694
[EKPkingTR] Since 2016 [Katil Sözlük] [Emperor4231]
#16
(28-05-2021, 20:31)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-05-2021, 20:07)mert3825 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: oda kapalı sıkıntı yok yani

hocam kusura bakmayın şimdi aklıma geldi bu serverda deatchmatch modda yüklü ondan olabilirmi sizce
yüklediğiniz mod benim plugin pakedim ve hiç bir hatasını görmedim benim sunucumdada yüklü. sizin eklediğiniz eklentilerden dolayı oluyordur. panelde eklentiler kısmında chat kapatma plugini var onu kapattınız mı?

ds-bandicam-2021-05-28-20-29-17-993-5694
 o kapalı hocam ama serverda hem deatmatch mod ve  bayrak kapamca mod var ondan olabilirmi sizce
#17
(28-05-2021, 20:32)mert3825 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-05-2021, 20:31)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: yüklediğiniz mod benim plugin pakedim ve hiç bir hatasını görmedim benim sunucumdada yüklü. sizin eklediğiniz eklentilerden dolayı oluyordur. panelde eklentiler kısmında chat kapatma plugini var onu kapattınız mı?

ds-bandicam-2021-05-28-20-29-17-993-5694
 o kapalı hocam ama serverda hem deatmatch mod ve  bayrak kapamca mod var ondan olabilirmi sizce
sunucu ip adresini atar mısınız?
[EKPkingTR] Since 2016 [Katil Sözlük] [Emperor4231]
#18
(28-05-2021, 20:34)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-05-2021, 20:32)mert3825 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  o kapalı hocam ama serverda hem deatmatch mod ve  bayrak kapamca mod var ondan olabilirmi sizce
sunucu ip adresini atar mısınız?
tabi özelden atıyorum
#19
İstek konusu, @Emperor4231 adlı kullanıcı tarafından 2 gün içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için Emperor4231 Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
Emperor4231 Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 69 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task