⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
Merhabalar ;

Pro-Public sunucular için Retry çeken oyuncuya tekrar servere girdiğinde slay atacak veya retry çektiği için ölü doğmasını sağlayacak bir eklenti var mıdır ?

Ücretli olarakta yapabilen varsa DM gönderebilir.

Konu ile ilgili yardımlarınızı rica ederim.
Stand Back Warrior's   | ip: cs.sbwpro.com | ts3: ts3.sbwpro.com
#2
Eklentiye gerek yok bu ayarı 0 olarak ayarlarsanız retry çeken kişi tekrar doğamaz default hali 20 dir.

Eklenti İsmi, açıklaması: Yeni el başlangıcında doğma, El başladıktan sonra kaç saniye içerisinde bağlanan oyuncular yeniden doğabilir.
Ayarı: mp_roundrespawn_time 0
#3
mp_roundrespawn_time 5  yaparsan el başladıktan 5 sn sonra girenler ölü doğacaktır.
0 yaparsan remaplarda ve restratlarda vs ölü doğmalar olabildiği için 5 olması daha sağlıklı oluyor.

@"commander61"
bxld4
𝓪𝓵𝓼𝓸 .𝓴𝓷𝓸𝔀 .𝓪𝓼
< H C K H N > .5K`dAK47ppA
Son Düzenleme: 11-04-2023, 08:35, Düzenleyen: HCKHN.
#4
İstek konusu, @HCKHN adlı kullanıcı tarafından 8 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için HCKHN Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
HCKHN Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 1 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task