merhaba
reklam panosu için kullanacagımız tasarımı .mdl çevirebilecek varmıdır teşekkürler
https://www.webailesi.com/ds-r-fl4712181bf7-19017.png
ReckLesS PRO×PUB Since 2009 | ip: 95.173.173.9 | Ts3: recklesspro
)

(16-06-2026, 16:42)h4zes Adlı Kullanıcıdan Alıntı: https://www.webailesi.com/ds-reckless-pano-19019.mdlpano ufak kaldı malesef küçük yaptınız heralde ölçüyü
buyrun hocam. iyi kullanımlar dilerim
(16-06-2026, 21:37)ReckLesS Adlı Kullanıcıdan Alıntı:https://www.webailesi.com/ds-panoeditwaistek-19024.mdl(16-06-2026, 16:42)h4zes Adlı Kullanıcıdan Alıntı: https://www.webailesi.com/ds-reckless-pano-19019.mdlpano ufak kaldı malesef küçük yaptınız heralde ölçüyü
buyrun hocam. iyi kullanımlar dilerim
istediğimiz gibi olmadı