redbulla z bind tuşu eklenmesini istiyorum teşekkürler
ayrıca f1 basınca ts3 bağlanmıyor malum firmada + l tuşuna kill plugini.
bu f1 içinde bind yaparsanız çok sevinirim.
Son Düzenleme: 21-05-2022, 00:50, Düzenleyen: ShileuN.
)

(21-05-2022, 00:47)ShileuN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: redbulla z bind tuşu eklenmesini istiyorum teşekkürlerSaydan kill eklentisi forumdq mevcut evde olsam aticaktim arastir istersen mavilarq paylasmisti sanirim
ayrıca f1 basınca ts3 bağlanmıyor malum firmada + l tuşuna kill plugini.
bu f1 içinde bind yaparsanız çok sevinirim.