⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
redbulla z bind tuşu eklenmesini istiyorum teşekkürler
ayrıca f1 basınca ts3 bağlanmıyor malum firmada  + l tuşuna kill plugini.
bu f1 içinde bind yaparsanız çok sevinirim.
.smajustlion_redbull.sma(Dosya Boyutu: 2,69 KB | İndirme Sayısı: 3)
Son Düzenleme: 21-05-2022, 00:50, Düzenleyen: ShileuN.
#2
Buyur dostum z tuşuna ayarladım ancak sunucu oyunyöneticisimi eğer öyleyse panelde bind ayarlama kısmı var
.smajustlion_redbull.sma(Dosya Boyutu: 2,69 KB | İndirme Sayısı: 3)
#3
(21-05-2022, 00:47)ShileuN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: redbulla z bind tuşu eklenmesini istiyorum teşekkürler
ayrıca f1 basınca ts3 bağlanmıyor malum firmada  + l tuşuna kill plugini.
bu f1 içinde bind yaparsanız çok sevinirim.
Saydan kill eklentisi forumdq mevcut evde olsam aticaktim arastir istersen mavilarq paylasmisti sanirim
MODEL TASARIMI SİLAH TASARIMI SPREY TASARIMI EKLENTİ İŞLERİ MOD KURULUMU İÇİN DİSCORD:okan5705 veya Ts3 Domainler:flexekip,flexekib,okan,okans
#5
İstek konusu, @"suriyelikene" adlı kullanıcı tarafından 1 gün içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için suriyelikene Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
suriyelikene Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 1100 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task