⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
merhabalar, bir pubg mod serverı (acmayı dusunuyorum) ve pluginleri tam yuklerken bir hata aldim main menude. 

aldıgım hata şu : 

Kod:
AMX Mod X Compiler 1.10.0.5392
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

looks_pubgmain.sma(748) : error 017: undefined symbol "g_szFVaultSave"
looks_pubgmain.sma(748) : warning 215: expression has no effect
looks_pubgmain.sma(748) : error 001: expected token: ";", but found ")"
looks_pubgmain.sma(748) : error 029: invalid expression, assumed zero
looks_pubgmain.sma(748) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
Done.

menude bu : 
.smalooks_pubgmain.sma(Dosya Boyutu: 228,74 KB | İndirme Sayısı: 2)


yardım edersenız sevınırım.

not : @By.KinG'ın v3.0 pubg modundakı maın menu bu.
#2
Ben hata almıyorum.
Linksta
#3
csd mi oyt mi ? yoksa kendi hlds nmi ? eğer kendi hlds ise orda hata verirse ozaman csd yada oyt dene bakalım
#4
(18-07-2020, 14:47)Muhammet Bulut Adlı Kullanıcıdan Alıntı: csd mi oyt mi ? yoksa kendi hlds nmi ? eğer kendi hlds ise orda hata verirse ozaman csd yada oyt dene bakalım

csd de derledım.

(18-07-2020, 14:09)By.KinG Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben hata almıyorum.

usta nasıl ya? biyeri degistirikenmı hata aldım? herşeyı tek tek yaptım

dedigin yerleri editledim sadece
Son Düzenleme: 18-07-2020, 15:54, Düzenleyen: Possidentis.
#5
yardim edebilcek?
#6
Bir şeyleri yanlış yapmışsındır, ben daha dün başka servere kurdum ve konudan indirip denediğimde sorunla karşılaşmadım.
Büyük ihtimalle .inc dosyası eski sürüm.
Linksta
#7
(18-07-2020, 17:18)By.KinG Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bir şeyleri yanlış yapmışsındır, ben daha dün başka servere kurdum ve konudan indirip denediğimde sorunla karşılaşmadım.
Büyük ihtimalle .inc dosyası eski sürüm.

pekala, deneyip geri donus yapcagım
#8
@By.KinG oldu fakat gene el bası dustugun zaman canın gıdıyor..
#9
Bu modda böyle bir sıkıntı yok, kendim kullanıyorum diyorum.
Linksta
#10
(18-07-2020, 19:43)By.KinG Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu modda böyle bir sıkıntı yok, kendim kullanıyorum diyorum.

pekala, konu taşınabılır.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da