scuro
3 Beğeni
Konunuz onaylanmıştır, teşekkürler. Var ise fotoğraf koymanız daha güzel olacaktır.
)

(19-01-2022, 21:02)bilalgecer47 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Böyle bi eklenti yazdığımı hatırlamıyorum.Sanırım 1eklentime ek yapılmış.İstek bölümünde istemiştim siz yazmıştınız menüyü. Kendi sunucumda da kullanıyordum baya bir vakit geçti üstünden belki ondan hatırlamıyor olabilirsiniz.
(19-01-2022, 20:26)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Konunuz onaylanmıştır, teşekkürler. Var ise fotoğraf koymanız daha güzel olacaktır.Jailbreak sunucum olmadığı için malesef menü fotoğrafı koyamıyorum. Teşekkürler.