⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
L 02/18/2020 - 20:28:45: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "PowereXe_Wolfteam_Mod_FX11.amxx", version "4.0")
L 02/18/2020 - 20:28:45: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_reset_user_model")
L 02/18/2020 - 20:28:45: [AMXX]    [0] PowereXe_Wolfteam_Mod_FX11.sma::OyuncuDogunca (line 802)

bu hatayı alıyorum

Sma Dosyası:
.smaPowereXe_Wolfteam_Mod_FX11.sma(Dosya Boyutu: 91,71 KB | İndirme Sayısı: 5)
#2
Bakım Da Hata Şu Amxx Hatası Yani Bunun Amxx Yok Bulursan Onu İndir Bu Arada Bu Plugin Neye Yarıyor Ona Göre Yenisini Yapıp Veya Bulup Verebilrim ?
#3
Oyuncu doğunca verilen model de sorun var diyor kod formatında spordayım gören bilgili arkadaşlar oraya Bi göz atsın
MawiŞ*
#4
@"MawiLarq" Dedi Şimdi Anladım Bana Model Spr Dosyalrını Bi Atarmısın ? Eger Eksik Varmı Diye Bakıcamda

Olan Model Bunlar
------------------
Flora - Dorothy - Standart - Hayalet - Vahsi - Gardiyan - Hydra - rpgrocket- Bunlardır Bi Atarmısın Bakıcagım Eksik Olabilri

Yeni Eklecegin Model Varsa Söylermisin Atarmısın Bide Model

@"MawiLarq" Dedi Şimdi Anladım Bana Model Spr Dosyalrını Bi Atarmısın ? Eger Eksik Varmı Diye Bakıcamda

Olan Model Bunlar
------------------
Flora - Dorothy - Standart - Hayalet - Vahsi - Gardiyan - Hydra - rpgrocket- Bunlardır Bi Atarmısınız Bakıcagım Eksik Olabilri

Yeni Eklecegin Model Varsa Söylermisin Atarmısın Bide Model
Son Düzenleme: 18-02-2020, 21:33, Düzenleyen: Chucky*.
#5
Bu mod Wolfteam(deben v4) modudur.

Model Dosyası:https://dosya.co/xgycnljo5iys/Model_Dosyası.rar.html

Sprite Dosyası:https://dosya.co/26fkfsbek6li/Sprite_Dosyası.rar.html
#6
Model dosyalarında hata olabilir, moddaki player modellerini kaldırıp deneyelim mi?
Eğer olursa sonradan siz ekleyebilirsiniz.
Linksta
#7
Modellerde sıkıntı varsa kaldırabilirsiniz

Kaldırabilirsiniz

(18-02-2020, 21:32)Chucky* Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @"MawiLarq" Dedi Şimdi Anladım Bana Model Spr Dosyalrını Bi Atarmısın ? Eger Eksik Varmı Diye Bakıcamda

Olan Model Bunlar
------------------
Flora - Dorothy - Standart - Hayalet - Vahsi - Gardiyan - Hydra - rpgrocket- Bunlardır Bi Atarmısın Bakıcagım Eksik Olabilri

Yeni Eklecegin Model Varsa Söylermisin Atarmısın Bide Model

@"MawiLarq" Dedi Şimdi Anladım Bana Model Spr Dosyalrını Bi Atarmısın ? Eger Eksik Varmı Diye Bakıcamda

Olan Model Bunlar
------------------
Flora - Dorothy - Standart - Hayalet - Vahsi - Gardiyan - Hydra - rpgrocket- Bunlardır Bi Atarmısınız Bakıcagım Eksik Olabilri

Yeni Eklecegin Model Varsa Söylermisin Atarmısın Bide Model
Dosyaları attım yardım edebilir misin
Son Düzenleme: 19-02-2020, 16:46, Düzenleyen: TheQRamboQ.
#9
Tekrar Aynı Hatayı Verdi Üzgünüm
#10
Normalde hata vermemesi gerekiyor, modu bizzat kendim denedim.
Linksta

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da