⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#12
Ekrana bir model yansıtılmaz. Model kullanılır, ekrana spr dosyası yansıtılır. İstediğiniz eklentinin bu olması gerek.
https://webailesi.com/konu-win-team-sprite-1-0-230
#13
@"suriyelikene" Arkdaş Model İstiyor Diyorum DPCS Pack Var Model Hali Anlatamadım Veya Ben Anlamdım İstedigini...
CS2 Ücretli Eklenti - CS 1.6 Ücretli Eklenti ~
#14
modele gerek yok spr ile de olur istediğin suriyelikenin attığında işte zaten t ler kazandığında t resmi çıkıyor ct ler kazandığında ct resmi çıkıyor model olsa nolacak aynı şey ?
#15
Kod:
/*new const T_Win[] = "models/fazemodels/T_Win.mdl";
new const CT_Win[] = "models/fazemodels/CT_Win.mdl";*\

Böyle yaziyor yani jbmenu de
Ts3 ve Discord Yedek yapılır. Ücret/Üctsiz
#16
Ne demek istediğini anlamış değilim. İndirdiğin jbmenünün içerisinde o mdl dosyaları yoktu onu mu istiyorsun ?
#17
İstek konusu, @By.KinG adlı kullanıcı tarafından 2 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için By.KinG Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
By.KinG Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 12 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da