Ekrana bir model yansıtılmaz. Model kullanılır, ekrana spr dosyası yansıtılır. İstediğiniz eklentinin bu olması gerek. https://webailesi.com/konu-win-team-sprite-1-0-230
modele gerek yok spr ile de olur istediğin suriyelikenin attığında işte zaten t ler kazandığında t resmi çıkıyor ct ler kazandığında ct resmi çıkıyor model olsa nolacak aynı şey ?
İstek konusu, @By.KinG adlı kullanıcı tarafından 2 saat içinde çözülmüştür. İsteği çözdüğü için By.KinG Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir. By.KinG Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 12 kişiye yardım etmiştir. Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.