Windows makinemize windows tabanlı bir kurulum yardımcısıyla CS 1.6 server kurulumu yaptım. REAPİ vs herşey sorunsuz çalışıyor. Panel kurulumunu localhost'a yaptım panele giriş yapabiliyorum fakat sunucuma bağlanamıyorum. Bu makine ile PHP panel arasında ki bağlantıyı yapabilecek arkadaş benimle iletişime geçerse sevinirim.
)

