(06-08-2020, 01:04)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(06-08-2020, 01:01)Possidentis Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sanırım evet(06-08-2020, 00:40)PawNod\ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Huda da if koy
Nasil Yani Şöylemi :PHP Kod:public pReklam(id){
if(get_user_team(id) == 2)
set_dhudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.0, 0, 0.5, 2.0, 0.5, 5.0);
if show_dhudmessage(id ,"| - Cebinizdeki TL [%i] - |",pMoney[id])
Tamamdır, bizimkiler şuanda maç yapıyor. yarın deneyıp geri donuş yapacağım.
@PawNod' birşey daha sorucam usta bunlar map degısınce kaybolmasın ıstıyorum. yapabılırmıyız? yanı soyle dııym mesela de_dust2 oynanıyor adamın 20 puanı var long açıldı 20 puan kalsın gene
)


