cs48 ekibinden olarak herkesten hepimiz özür diliyoruz bizim adımızı kullanıp reklam yapan kişiler varmış maksatları ney bilmiyorum ben tüm yetkililerimi her konuda uyarıyorum ve türk sunucularında kesinlikle ama kesinlikle reklamı yasaklıyorum yapmazlarda ama bazı adam denilmicek karakterislzer ismimizi kullanıp reklam yapıp çogu klanla kötü düşürmeye çalışıyor özür diliyoruz tekrardan iyi günler
)

