Maravilha
4 Beğeni
Panelden otomatik olarak çıkış yapması bir isteğe göre kalkabilir, sürekli olarak panele giriş yapmak insanı yoruyor.
)

(29-12-2023, 20:50)Testo Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Serhat Kavak çok adaletsiz ve Oyunyoneticisinin sonunu kendi elleriyle sürüklüyor. 1950 komik rakam pro sunucuların coğu ödeyemez. Jail desen yıllarda polata peşkeş çekti 100-110 arası ipleri işgal ettirdi sayesinde jail bitti serverin hepsi bomboş adam bırakmadı. Üstüne bazı ip sahiplerini uzat kullan olmamısına rağmen bunla suçlayıp elinden sunucularını aldı yazadışı bir online satış kuralı koyarak(İstediği hizmeti istediğinden koşulsuz alabileceği) ki bu anayasal bir suç. Bunların suçlusu Serhat Kavaközellikle birinci cümle için sonuna kadar haklı arkadas. Bu arkadaşa katılıyorum polata o kadar peşkeş çekti sonra ne oldu açık attırmaya gitti polat normal serverın fıyatından 3-5 katını alacagı ıcın bunu duyunca hemen elınden aldı ıste bu ısler boyle. Geçmişte peşkeş çektiğin adam sana böyle yan çizer. Bu cekılen peskesten dolayı jaıl bıtme noktasına geldı. Olan yine csye oldu.
(29-12-2023, 19:43)eronkatt Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Oyunyoneticisi zam konusunda şaşırtmadı yine %30 zam denilmiş ama bu fiyatlar %30 orandan dahada fazla 1000 tane ip adresine sahip kendileri ama 250 tanesinden hepsinin parasini çıkarmaya çalısıyor boşta olan kullanılmayan ip adreslerini ekonomik şekilde satsalar zamlar bu kadar yansımaz bu fiyatlari ödeyenler 3-5 ortak girişenler anca ortaklık yapan serverler olmasa bu fiyatlar ödenmez bile çogu müşterinin bırakacagını düşünüyorum geçenki zamda kaç ip kiralıga düştü şimdi temelli düşer ipler heralde
