⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

En Çok Beğeni Alan Cevaplar


full fun ve ekonomik full fun iplere podbot benzeri oynayan bot isteyenlere kuruyoruz x2 fiyatlandırma ile.
genel olarak zombi vb mod ile oynayanlar istiyor, normal oyuncu geldikçe de bot çıkıyor.

üst iplerde bu şekilde bot kurulumu yok.

talep eden kişilere kuruyoruz bunda da mecbur kaldık neredeyse çünkü talep vardı, talebi karşıladık.

Oyunyöneticisi bot atıyor hk.

Konu

#21
Serhat Bey Merhaba ;

Bahsedilen ipler aşağıdaki adresler midir ? @oyunyoneticisi

Cs 1.6 Ekonomik Pro+FULL FUN Paket - *IP aralığı 95.173.174.2-95.173.174.254 Ipleridir.
Cs 1.6 Ekonomik Pro+FULL FUN ( 7 Gunluk ) - *IP aralığı 95.173.174.50 - 95.173.174.170 Ipleridir.
Cs 1.6 FULL FUN - *IP aralığı 95.173.173.100'den Sonrakilerdir.
Cs 1.6 FULL FUN KAMPANYA - *IP aralığı 95.173.173.200 ile 95.173.173.254 Arasindakilerdir.

Kolay gelsin,
Stand Back Warrior's   | ip: cs.sbwpro.com | ts3: ts3.sbwpro.com
Cevapla
#22
Hocam şuanki oyunyoneticisi ve csduragi firmasında full çektirebilen server sayisi 10-20 tane anca ip fulleyebiliyor serverini artık oda afk attıranıyla bot atanıyla beraber aktiflik olan server sayısı 30-40 olmuş farkında değilsiniz galiba cs piyasasi bitişe doğru gidiyor yüksek fiyatlardan farklı kurallardan millet sogudu parasi yetmiyor ilgilenen clanların adamın boş vakti var ama parası yok böyle adamlara server verinde ilgilensin parayla bot atacaginiza işşiz güçsüz bir adama verin parayida ilgilensin en iyi server sahibi işsiz güçsüz vakti olan ama serveri olmayan parasiz server sahibi Çok güldüm ver böyle adamlara serveri yetkiyi ilgilensin organik organik adam çeksin sunucuya

bot seviyorsan böyle afk atanlar bot atanlar cs 1.6 botlu kurulumu yapıp oynasın bazı şahışlar boştan yere ip kiralamasın Çok güldüm 3-5 bot bile değil 20 tane çakıyorlardır bunlar gece bile full gametrackerden çikolata kazanacak beyfendiler ego tatmin bide bunun için x2 para ödüyorlarsa o dahada komikmiş zaten bu fiyatlarla bir server alan 1 serverde başkasına alıyor bu fiyatlarla bide botlara özel servermi kiralıyacagız sunucuya afk veya bot attırmak cs 1.6 yi internetsiz botlarla oynamakla aynı benim gözümde server dolu gözüksün diye boş ego tatmin ediyorlar

@"Özcan Örs" csduragi iyi yapıyor haklı diyorsunuzda server listesine baktınızmı siz 1. sayfadan sonra doluluk yokta varsa 3-5 tane ip o hak yiyor dediginiz arka iplerde şuan kuşlar uçuyor ipler bomboş duruyor o kadar ip boş dururken senin cpundan ramından kısıtlanıyor parasini verdigin serverinin gücünü tam olarak alamıyorsun bu arada galiba Teskilat-i Mahsusa clanı serveri sizin pro ipniz gayet iyi durumda ama bir ip daha almışssınız pro ipsini furien yapmışıssınız içinde oyuncu yok pro ipsini boştan yere işgal etmişsiniz zamanında benim arkadaşım .netli iplerden birisini csgo yapıcam diyince izin vermedi ömer telli artı olarak oytde serveri olupta csduragindan ip kiralıyamazmış onada izin vermedi ömer telli bey öyle demiş arti olarak yasakladıgı adamların clanların 17-16 yaşının altındaydi şimdi onlarda reşit olmuşlardır büyümüştür yine kurallara uymassa yine işlem uygulasınlar müşteriye küsülürmü Çok güldüm
doldurabilen server sayisi 10-20 ozaman kapatsinlar diğer ipleri 50 tane sunucu bıraksınlar doluluk görelim bizde boş iplerden hakkımız yenmesin yüksek fiyat ödemeyelim adam fazla server açıyorsa benim niye makinemin gücünden kısılıyor ki yada fazladan açılan serverlerin parasini ben niye ödüyorum yüksek kiralardan bıktık bir server alan birde başkasına server alıyor bu fiyatlarla gerçekten bitiriyorlar csortamını şuanki server sahipleride hevesini alsın kim kıralıycak bu fiyatlarla bu ipleri çok merak ediyom 30-40 ip anca kalcak bu gidişatla işte ozaman özelden anlaşıp verirler ipleri

bu arada csduragindaki bu özelden yaz serveri kiralıyım sistemini eskiler biliyor eskilerin çogunuda yasakladı yani o
9999 tl yi gören bu fiyat ne diyip sayfayı kapatıyor direk onu gerçekten fiyat sanıyorlar eskilere yönelik şey yapıyor ama eski adamlari banladi farkında değil fiyatı 9999 tl yazıyorsa 9999 dur yani oraya yazsın ozaman whatsaptan yaz anlaşalım diye Çok güldüm ne bilcek millet o fiyatın temsili fiyat oldugunu herkes o fiyatı görüp direk üye olmuyorki siteye bu nasıl pazarlama taktigi

@oyunyoneticisi oyt bu zamlar ne zaman biticek ayın 7 sinde bir zam daha geliyormuş bu seferki haklı zam olabilir ama siz dolar artmadıgı elektirige indirim geldigi zamanda zam yaptıgınızı biliyoruz haklı haksız sürekli zam yapıyorsunuz bu forumda yine konusu döndü bu fiyatlar ne sizden bir server alan birtanede başkasına alıyor oyteye cs piyasasinda adam kalmadı oyt millet hevesini alsın 762 tane ip adresinden 62 si bile dolmuyor oyt boş ipleri kapatsanızda o ip lerin faturasını bize kesmeseniz keşke oyt bizde rahatca server kiralıyabilsek afkya bota ihtiyaç duymasak organik organik adam çeksek şuan boş vaktim var ama o kadar pahalıki serverler server alamıyorum organik oyuncu yerine bot tercih ediyorlar demekki bu böyledir vaktin vardır naktin yoktur naktin vardır vaktin yoktur vaktim var ama naktim yok bu fiyatlarla hem kendime hem başkasına server kiralıycam hizmet edicem banada verin o x2 fiyatları hizmet ediyim efendim tabi kime x2 verseniz hizmet eder zaten Çok güldüm
acilen bu cs firmalarının fazladan açılan boş serverleri azaltıp müşteriye uygun fiyat verebilcegi kadar server sayısına düşürmesi lazım kurallara güncelleme getirmesi lazım yoksa sonunu iyi görmüyorum dolmayan serverin boştan açılan o kadar serverin parasini biz niye ödüyoruz canım bizim hakkımız yeniyor

Artık server açmak zengin işi olmuş egolu server sahipleri 0 ilgi 0 bilgi sırf parası var diye daha 1 ip dolduramıyorken 2-3 server alıp 1 tanesini doldurmaya çalısıyor parası var diye yanı adam doluyor emek ilgi gerek yok parayla 2-3 tane ip yi işgal ediyorlar 1 tanesini doldurmak için 2-3 ip alıyorlar kendisini bişey sanıyorlar boş taktik bunlar bir ip doldurun sonra öbürünü alırsınız
Cevapla
#23
Beyler açıklamanın bir anlamı yok ya boşa yormayın kendinizi herşey ortada zaten
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task