.Arkadaşlar CSD Ölü Olan Oyuncuların Yanında [OLU] YAZIYOR ONU NASIL AYARLIYORUZ ŞUANDA BENİM SWEMDE X İŞARETİ VAR ONU [OLU] YAPMAK İSTİYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
.
.Sizdeki Lüks Yaşam, Bizdeki Baba Paşamm.
)

.(17-05-2021, 02:58)Vuralkorkmaz81 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sen Bulabilirmisin K.b İnt Biraz Sıkıntılı O Yüzden hem seninki Daha İyi Olur Diye Düşünüyorum.al bunun içinden düzenleyebilirsin
(17-05-2021, 03:17)Vuralkorkmaz81 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gag,Admin Yeşil Yazı bütün puligins.inideli chat puliginileri kaldırayım mı ?Plugins.ini de bulunan bunu sil ve kaydet. csd_adminchat.amxx