Konu

#1
Merhaba elimde bir veri var bunu nvaulta kaydetmeye çalışıyorum ancak kaydedilmiyor diğer map otomatikmen siliniyor veriler.

Kod:
public kaydet(id){

new name[64],key[72], stats[34];
//get_user_authid(id, name, 63);
get_user_name(id, name, 63);

formatex(key, 71, "%s-CsGoSistem", name);
formatex(stats, 33, "%s#%d#", Rank_ID[id][1],Rank_ID[id][0]);
nvault_set(CsGoVault, key, stats);
}

public yukle(id){
new name[64],key[72], stats[34], stat[15][16];
//get_user_authid(id, name, 63);
get_user_name(id, name, 63);
formatex(key, 71, "%s-CsGoSistem",name);
nvault_get(CsGoVault, key, stats, 33);
replace_all(stats , 33, "#", " ")
parse(stats, stat[0], 11, stat[1], 11);
Rank_ID[id][0] = str_to_num(stat[0]);
Rank_ID[id][1] = str_to_num(stat[1]);
}

Herhangi bir hata var mı veya bu kodun güncel versionu vs. var mı?
#2
kaydetmek tek yapman gereken işlem değil diğer mapta o yüklediğin veriyi geri değişkene aktarıyormusun?
İletişim bilgilerim;
#3
(29-10-2020, 04:28)MawiLarq Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kaydetmek tek yapman gereken işlem değil diğer mapta o yüklediğin veriyi geri değişkene aktarıyormusun?

Yukarıda belirttiğim kaydet ile kaydedip yukle fonksiyonu ile diğer map otomatikmen yükleme işlemi yaptırmaya çalıştım. Metin2Modunuz vardı bir aralar ordan yararlandım yukarıdaki kodu oradan aldım o menüde sorunsuz çalışıyordu.

Yukarıdaki kod hatalıysa doğrusunu atar mısın?
#4
Pawn Ogrenmeye Baslamısınız Gülümse Başarılar Abdicim
Discord Sunucum: YeniLink
#5
(29-10-2020, 04:30)DiSKoCuABDi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(29-10-2020, 04:28)MawiLarq Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kaydetmek tek yapman gereken işlem değil diğer mapta o yüklediğin veriyi geri değişkene aktarıyormusun?

Yukarıda belirttiğim kaydet ile kaydedip yukle fonksiyonu ile diğer map otomatikmen yükleme işlemi yaptırmaya çalıştım. Metin2Modunuz vardı bir aralar ordan yararlandım yukarıdaki kodu oradan aldım o menüde sorunsuz çalışıyordu.

Yukarıdaki kod hatalıysa doğrusunu atar mısın?

Bu şekilde anlatmam çok zor olacaktır, bu hafta içersinde bir video yayınlıcam, webailesi youtube kanalı üzerinden orada bu konu hakkında bilgi vereceğim onu beklemini tavsiye ederim.
İletişim bilgilerim;
#6
(29-10-2020, 04:33)QuryWesT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Pawn Ogrenmeye Baslamısınız Gülümse Başarılar Abdicim

Teşekkürler

(29-10-2020, 04:34)MawiLarq Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(29-10-2020, 04:30)DiSKoCuABDi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yukarıda belirttiğim kaydet ile kaydedip yukle fonksiyonu ile diğer map otomatikmen yükleme işlemi yaptırmaya çalıştım. Metin2Modunuz vardı bir aralar ordan yararlandım yukarıdaki kodu oradan aldım o menüde sorunsuz çalışıyordu.

Yukarıdaki kod hatalıysa doğrusunu atar mısın?

Bu şekilde anlatmam çok zor olacaktır, bu hafta içersinde bir video yayınlıcam, webailesi youtube kanalı üzerinden orada bu konu hakkında bilgi vereceğim onu beklemini tavsiye ederim.

Kaydetmek istediğim 2 veri var zaten hazır şablonunu atsanız bana daha sonra videoyu izleyip mantığını kavrarım olmaz mı? Şuan lazım çünkü bir şey deniyorum

@"MawiLarq" @By.KinG @"XaRex" @PawNod'
Son Düzenleme: 29-10-2020, 05:13, Düzenleyen: DiSKoCuABDi.
#7
Örnek Kod:
PHP Kod:
public NVault_Save(ID)
{
    new 
Name[33], Key[56], Value[16];
    
get_user_name(IDName32);
    
    
formatex(Key55"%s>CSGO_Money"Name);
    
formatex(Value15"%d#%d"Rank_ID[ID][0], Rank_ID[1]);
    
nvault_set(VaultKeyValue);
}

public 
Nvault_Import(ID)
{
    new 
Name[33], Key[56], Value[16];
    
get_user_name(IDName32);
    
    
formatex(Key55"%s>CSGO_Money"Name);
    
nvault_get(VaultKeyValue15);
    
    new 
NVault_Rank_ID[33][2];
    
parse(ValueNVault_Rank_ID[ID][0], 32NVault_Rank_ID[ID][1], 32);
    
Rank_ID[ID][0] = str_to_num(NVault_Rank_ID[ID][0]);
    
Rank_ID[ID][0] = str_to_num(NVault_Rank_ID[ID][1]);

What I've Done - Linkin Park
#8
(29-10-2020, 06:33)By.KinG Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Örnek Kod:
PHP Kod:
public NVault_Save(ID)
{
    new 
Name[33], Key[56], Value[16];
    
get_user_name(IDName32);
    
    
formatex(Key55"%s>CSGO_Money"Name);
    
formatex(Value15"%d#%d"Rank_ID[ID][0], Rank_ID[1]);
    
nvault_set(VaultKeyValue);
}

public 
Nvault_Import(ID)
{
    new 
Name[33], Key[56], Value[16];
    
get_user_name(IDName32);
    
    
formatex(Key55"%s>CSGO_Money"Name);
    
nvault_get(VaultKeyValue15);
    
    new 
NVault_Rank_ID[33][2];
    
parse(ValueNVault_Rank_ID[ID][0], 32NVault_Rank_ID[ID][1], 32);
    
Rank_ID[ID][0] = str_to_num(NVault_Rank_ID[ID][0]);
    
Rank_ID[ID][0] = str_to_num(NVault_Rank_ID[ID][1]);


Local sunucumda deniyorum ancak verileri yine kaydetmiyor sebebi nedir? Nerede yanlış yapıyorum

Kod:
public client_connected(id){
yukle(id);
}

public client_disconnected(id){
kaydet(id);}


public kaydet(id)
{
    new Name[33], Key[56], Value[16];
    get_user_name(id, Name, 32);
   
    formatex(Key, 55, "%s>CsGo_Sistem", Name);
    formatex(Value, 15, "%d#%d", Rank_ID[id][0], Rank_ID[id][1]);
    replace_all(Value, 255, "#", " ");
    nvault_set(CsGoVault, Key, Value);
}

public yukle(id)
{
    new Name[33], Key[56], Value[16];
    get_user_name(id, Name, 32);
   
    formatex(Key, 55, "%s>CsGo_Sistem", Name);
    nvault_get(CsGoVault, Key, Value, 15);
   
    new NVault_Rank_ID[33][2];
    parse(Value, NVault_Rank_ID[id][0], 32, NVault_Rank_ID[id][1], 32);
    Rank_ID[id][0] = str_to_num(NVault_Rank_ID[id][0]);
    Rank_ID[id][1] = str_to_num(NVault_Rank_ID[id][1]);
}


@By.KinG
Son Düzenleme: 29-10-2020, 07:23, Düzenleyen: DiSKoCuABDi.
#9
Güncel++++
#10
Kodlarda Bir Şey Unutmuştum, Bunu Deneyin;
PHP Kod:
public NVault_Save(ID)
{
    new 
Name[33], Key[56], Value[16];
    
get_user_name(IDName32);
    
    
formatex(Key55"%s>CSGO_Money"Name);
    
formatex(Value15"%d#%d"Rank_ID[ID][0], Rank_ID[1]);
    
nvault_set(VaultKeyValue);
}

public 
Nvault_Import(ID)
{
    new 
Name[33], Key[56], Value[16];
    
get_user_name(IDName32);
    
    
formatex(Key55"%s>CSGO_Money"Name);
    
nvault_get(VaultKeyValue15);
    
    
replace_all(Value15"#"" ");
    new 
NVault_Rank_ID[33][2];
    
parse(ValueNVault_Rank_ID[ID][0], 32NVault_Rank_ID[ID][1], 32);
    
Rank_ID[ID][0] = str_to_num(NVault_Rank_ID[ID][0]);
    
Rank_ID[ID][0] = str_to_num(NVault_Rank_ID[ID][1]);

Ayrıca NVault Sistemli Eklenti Örneği;
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <nvault>
#include <reapi>

#define PLUGIN "XP_System"
#define VERSION "3.0"
#define AUTHOR "By.KinG"

#define MAX_LEVEL 50
#define MAX_XP 100000000

new const TAG[] = "WebAilesi GaminG";
new const 
KISATAG[] = "WebAilesi";

new const 
LevelUp_Sound[] = "pubg/effects/LeveL_Up.wav";

new const 
Burnout[] = "Burnout";
new const 
Burnout_Knife[] = "models/pubg/Knife/v_Burnout.mdl";
new const 
Burnout_Knife_P[] = "models/pubg/Knife/p_Burnout.mdl";

new const 
MarsMellow[] = "MarsMellow";
new const 
MarsMellow_Knife[] = "models/pubg/Knife/v_MarsMellow.mdl";
new const 
MarsMellow_Knife_P[] = "models/pubg/Knife/p_MarsMellow.mdl";

new 
Xp[33];
new 
MaxXp[33];
new 
Level[33];

new 
Kill_XP;
new 
HS_Kill_XP;
new 
Knife_Kill_XP;
new 
HS_Knife_Kill_XP;
new 
Grenade_Kill_XP;

new 
Level_HP_On;
new 
Level_HP_Inc;

new 
Level_Armor_On;
new 
Level_Armor_Inc;

new 
XP_Inc;
new 
MaxXP_FirstLevel;

new 
boolBurnout_Model[33];
new 
boolMarsMellow_Model[33];

new 
VaultName;
new 
SyncHudObject;

public 
plugin_init()
{
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR);
    
    
register_clcmd("say /level""LeveLMenu");

    
register_event("CurWeapon""Event_Change_Weapon""be""1=1");
    
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed"CBasePlayer_Killed", .post true);
    
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn"CBasePlayer_Spawn", .post true);
    
    
Kill_XP register_cvar("XP_Kill""100");
    
HS_Kill_XP register_cvar("XP_Kill_HS""250");
    
Knife_Kill_XP register_cvar("XP_Kill_Knife""250");
    
HS_Knife_Kill_XP register_cvar("XP_Kill_Knife_HS""500");
    
Grenade_Kill_XP register_cvar("XP_Kill_Grenade""500");
    
    
Level_HP_On register_cvar("XP_LeveL_HP""1");
    
Level_HP_Inc register_cvar("XP_LeveL_HP_Inc""1");
    
    
Level_Armor_On register_cvar("XP_LeveL_AP""1");
    
Level_Armor_Inc register_cvar("XP_LeveL_AP_Inc""0.5");
    
    
XP_Inc register_cvar("XP_Inc""2.0");
    
MaxXP_FirstLevel register_cvar("XP_First_Max_XP""1");
    
    
SyncHudObject CreateHudSyncObj();
}

public 
plugin_precache()
{
    new 
Text_Model[64];
    
    
formatex(Text_Model63"models/player/%s/%s.mdl"BurnoutBurnout);
    
precache_model(Text_Model);
    
precache_model(Burnout_Knife);
    
precache_model(Burnout_Knife_P);
    
    
formatex(Text_Model63"models/player/%s/%s.mdl"MarsMellowMarsMellow);
    
precache_model(Text_Model);
    
precache_model(MarsMellow_Knife);
    
precache_model(MarsMellow_Knife_P);
    
    
precache_sound(LevelUp_Sound);
}

public 
plugin_cfg()
{
    
VaultName nvault_open("XP_Level");
}

public 
plugin_end()
{
    
nvault_close(VaultName);
}

public 
plugin_natives()
{
    
register_native("Xp_ID""Get_User_XP"1);
    
register_native("Level_ID""Get_User_Level"1);
    
register_native("MaxXp_ID""Get_User_MaxXp"1);
}

public 
Get_User_XP(id)
{
    return 
Xp[id];
}

public 
Get_User_Level(id)
{
    return 
Level[id];
}

public 
Get_User_MaxXp(id)
{
    return 
MaxXp[id];
}

public 
client_putinserver(id)
{
    
Burnout_Model[id] = false;
    
MarsMellow_Model[id] = false;
    
    new 
Auth_ID[33], Text[64], Xp_ID[64];
    
get_user_authid(idAuth_ID32);
    
formatex(Text63"%s"Auth_ID);
    
formatex(Xp_ID63"%i#%i#%i"Xp[id], Level[id], MaxXp[id]);
    
nvault_get(VaultNameTextXp_ID63);
    
    
replace_all(Xp_ID255"#"" ");
    
    new 
Player_XP[33], Player_Level[33], Player_MaxXp[33];
    
parse(Xp_IDPlayer_XP32Player_Level32Player_MaxXp32);
    
    
Xp[id] = str_to_num(Player_XP);
    
Level[id] = str_to_num(Player_Level);
    
MaxXp[id] = str_to_num(Player_MaxXp);
    
    
set_task(1.0"Check_MaxXP"id);
}

public 
client_disconnected(id)
{
    
remove_task(id);
}

public 
Set_Xp(id)
{
    new 
Auth_ID[33], Text[64], Xp_ID[64];
    
get_user_authid(idAuth_ID32);
    
    if (
Level[id] > MAX_LEVEL)
    {
        
Level[id] = MAX_LEVEL;
    }
    
    if (
Xp[id] > MAX_XP)
    {
        
Xp[id] = MAX_XP;
    }
    
    
formatex(Text63"%s"Auth_ID);
    
formatex(Xp_ID63"%i#%i#%i"Xp[id], Level[id], MaxXp[id]);
    
nvault_set(VaultNameTextXp_ID);
}

public 
Check_Max_Level(id)
{
    if(!
is_user_connected(id))
    {
        return 
PLUGIN_CONTINUE;
    }

    if(
Xp[id] >= MaxXp[id])
    {
        new 
Name[33];
        
get_user_name(idName32);
        
        
Level[id]++;
        
MaxXp[id] = floatround(float(MaxXp[id]) * get_pcvar_float(XP_Inc));
        
        
Renkli_Yazi(0"^1[^3%s^1] ^1[^3%s^1] Adli Oyuncu^3 %d ^4Levele Ulasti"TAGNameLevel[id]);
        
        
Set_Xp(id);
        
        
message_begin(MSG_ONEget_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id);
        
write_short(4096*2);
        
write_short(4096*5);
        
write_short(0x0001);
        
write_byte(random(256));
        
write_byte(random(256));
        
write_byte(random(256));
        
write_byte(150);
        
message_end();
        
        
Check_Max_Level(id);
    }
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}

public 
Check_MaxXP(id)
{
    new 
MaxXP_ID MaxXp[id];
    
    new 
Max_XP_ID get_pcvar_num(MaxXP_FirstLevel);
    
    for (new 
1<= Level[id]; i++)
    {
        
Max_XP_ID floatround(float(Max_XP_ID) * get_pcvar_float(XP_Inc));
    }
    
    if (
MaxXP_ID != Max_XP_ID)
    {
        
MaxXp[id] = Max_XP_ID;
    }
}

public 
ModelMenu(id)
{
    static 
Item[128];
    
    
formatex(Itemcharsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yModel Menu"TAG);
    new 
Menu menu_create(Item"ModelMenu_Handler");
    
    
formatex(Itemcharsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yBurnout \w| \d[\r5 LeveL\d]"KISATAG);
    
menu_additem(MenuItem"1");
    
formatex(Itemcharsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yMarsMellow \w| \d[\r10 LeveL\d]"KISATAG);
    
menu_additem(MenuItem"2");
    
    
menu_setprop(MenuMPROP_BACKNAME"\wGeri");
    
menu_setprop(MenuMPROP_NEXTNAME"\wIleri");
    
menu_setprop(MenuMPROP_EXITNAME"\wCikis");
    
menu_display(idMenu0);
}

public 
ModelMenu_Handler(idMenuItem)
{
    if(
Item == MENU_EXIT)
    {
        
menu_destroy(Menu);
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    new 
Data[6], Name[64];
    new 
AccessCallBack;
    
menu_item_getinfo(MenuItemAccessData5Name63CallBack);
    
    new 
Key str_to_num(Data);
    
    switch(
Key)
    {
        case 
:
        {
            if(
Level[id] >= 5)
            {
                
Burnout_Model[id] = true;
                
MarsMellow_Model[id] = false;
                                
                
rg_set_user_model(idBurnout);
                
set_entvar(idvar_viewmodelBurnout_Knife);
                
set_entvar(idvar_weaponmodelBurnout_Knife_P);
            }
            else
            {
                
ModelMenu(id);
                
Renkli_Yazi(id"^1[^3%s^1] ^4Leveliniz Yeterli Degil"TAG);
            }
        }
        case 
:
        {
            if(
Level[id] >= 10)
            {
                
Burnout_Model[id] = false;
                
MarsMellow_Model[id] = true;
                                
                
rg_set_user_model(idMarsMellow);
                
set_entvar(idvar_viewmodelMarsMellow_Knife);
                
set_entvar(idvar_weaponmodelMarsMellow_Knife_P);
            }
            else
            {
                
ModelMenu(id);
                
Renkli_Yazi(id"^1[^3%s^1] ^4Leveliniz Yeterli Degil"TAG);
            }
        }
    }
    return 
PLUGIN_HANDLED;
}

public 
LeveLMenu(id)
{
    static 
Item[128];
    
    
formatex(Itemcharsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yLeveL Menu"TAG);
    new 
Menu menu_create(Item"LeveLMenu_Handler");
    
    
formatex(Itemcharsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yPlayer LeveL"KISATAG);
    
menu_additem(MenuItem"1");
    
formatex(Itemcharsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yModel Menu"KISATAG);
    
menu_additem(MenuItem"2");
    
    
menu_setprop(MenuMPROP_BACKNAME"\wGeri");
    
menu_setprop(MenuMPROP_NEXTNAME"\wIleri");
    
menu_setprop(MenuMPROP_EXITNAME"\wCikis");
    
menu_display(idMenu0);
}

public 
LeveLMenu_Handler(idMenuItem)
{
    if(
Item == MENU_EXIT)
    {
        
menu_destroy(Menu);
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    new 
Data[6], Name[64];
    new 
AccessCallBack;
    
menu_item_getinfo(MenuItemAccessData5Name63CallBack);
    
    new 
Key str_to_num(Data);
    
    switch(
Key)
    {
        case 
:
        {
            
LevelleriGosterMenu(id);
        }
        case 
:
        {
            
ModelMenu(id);
        }
    }
    return 
PLUGIN_HANDLED;
}

public 
LevelleriGosterMenu(id)
{
    static 
Item[128];
    
    
formatex(Itemcharsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yServerdeki Oyuncularin Levelleri"TAG);
    new 
Menu menu_create(Item"LevelleriGosterMenu_Handler");
    
    new 
Players[32], NumAllNew_IDStr[6], Name[33];
    
get_players(PlayersNumAll);
    
    for(new 
iNumAlli++)
    {
        
New_ID Players[i];
        
        if(
is_user_bot(New_ID) || is_user_hltv(New_ID)) continue;
        
        
get_user_name(New_IDName32);
        
num_to_str(New_IDStr5);
        
formatex(Itemcharsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \d[\r%d LeveL\d]"NameLevel[New_ID]);
        
menu_additem(MenuItemStr);
    }
    
    
menu_setprop(MenuMPROP_BACKNAME"\wGeri");
    
menu_setprop(MenuMPROP_NEXTNAME"\wIleri");
    
menu_setprop(MenuMPROP_EXITNAME"\wCikis");
    
menu_display(idMenu0);
}

public 
LevelleriGosterMenu_Handler(idMenuItem)
{
    if(
Item == MENU_EXIT)
    {
        
menu_destroy(Menu);
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    new 
Data[6], Name[64];
    new 
AccessCallBack;
    
menu_item_getinfo(MenuItemAccessData5Name63CallBack);
    
    new 
Key str_to_num(Data);
    
    switch(
Key)
    {
        default : 
        {
            
LeveLMenu(id);
        }
    }
    return 
PLUGIN_HANDLED;
}

public 
Event_Change_Weapon(id)
{
    new 
Weapon read_data(2);
    
    if(!
Burnout_Model[id] && !MarsMellow_Model[id])
    {
        return 
PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    switch(
Weapon)
    {
        case 
CSW_KNIFE :
        {
            switch(
Burnout_Model[id])
            {
                case 
true :
                {
                    
set_entvar(idvar_viewmodelBurnout_Knife);
                    
set_entvar(idvar_weaponmodelBurnout_Knife_P);
                }
            }
            switch(
MarsMellow_Model[id])
            {
                case 
true :
                {
                    
set_entvar(idvar_viewmodelMarsMellow_Knife);
                    
set_entvar(idvar_weaponmodelMarsMellow_Knife_P);
                }
            }
        }
    }
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}

public 
CBasePlayer_Killed(VictimKiller)
{
    if(
Victim == Killer || !is_user_connected(Killer))
    {
        return 
HC_CONTINUE;
    }
        
    switch(
get_user_weapon(Killer))
    {
        case 
CSW_KNIFE :
        {
            switch(
get_member(Victimm_bHeadshotKilled))
            {
                case 
true :
                {
                    if(
get_user_flags(Killer) & ADMIN_VOTE)
                    {
                        
Xp[Killer] += (get_pcvar_num(HS_Knife_Kill_XP) * 2);
                        
set_hudmessage(255255255, -1.00.4013.010.0);
                        
ShowSyncHudMsg(KillerSyncHudObject"[ - %d XP Kazandin - ]", (get_pcvar_num(HS_Knife_Kill_XP) * 2));
                    }
                    else
                    {
                        
Xp[Killer] += get_pcvar_num(HS_Knife_Kill_XP);
                        
set_hudmessage(255255255, -1.00.4013.010.0);
                        
ShowSyncHudMsg(KillerSyncHudObject"[ - %d XP Kazandin - ]"get_pcvar_num(HS_Knife_Kill_XP));
                    }
                }
                case 
false :
                {
                    if(
get_user_flags(Killer) & ADMIN_VOTE)
                    {
                        
Xp[Killer] += (get_pcvar_num(Knife_Kill_XP) * 2);
                        
set_hudmessage(255255255, -1.00.4013.010.0);
                        
ShowSyncHudMsg(KillerSyncHudObject"[ - %d XP Kazandin - ]", (get_pcvar_num(Knife_Kill_XP) * 2));
                    }
                    else
                    {
                        
Xp[Killer] += get_pcvar_num(Knife_Kill_XP);
                        
set_hudmessage(255255255, -1.00.4013.010.0);
                        
ShowSyncHudMsg(KillerSyncHudObject"[ - %d XP Kazandin - ]"get_pcvar_num(Knife_Kill_XP));
                    }
                }
            }
        }
        case 
CSW_HEGRENADE :
        {
            if(
get_user_flags(Killer) & ADMIN_VOTE)
            {
                
Xp[Killer] += (get_pcvar_num(Grenade_Kill_XP) * 2);
                
set_hudmessage(255255255, -1.00.4013.010.0);
                
ShowSyncHudMsg(KillerSyncHudObject"[ - %d XP Kazandin - ]", (get_pcvar_num(Grenade_Kill_XP) * 2));
            }
            else
            {
                
Xp[Killer] += get_pcvar_num(Grenade_Kill_XP);
                
set_hudmessage(255255255, -1.00.4013.010.0);
                
ShowSyncHudMsg(KillerSyncHudObject"[ - %d XP Kazandin - ]"get_pcvar_num(Grenade_Kill_XP));
            }
        }
        default :
        {
            switch(
get_member(Victimm_bHeadshotKilled))
            {
                case 
true :
                {
                    if(
get_user_flags(Killer) & ADMIN_VOTE)
                    {
                        
Xp[Killer] += (get_pcvar_num(HS_Kill_XP) * 2);
                        
set_hudmessage(255255255, -1.00.4013.010.0);
                        
ShowSyncHudMsg(KillerSyncHudObject"[ - %d XP Kazandin - ]", (get_pcvar_num(HS_Kill_XP) * 2));
                    }
                    else
                    {
                        
Xp[Killer] += get_pcvar_num(HS_Kill_XP);
                        
set_hudmessage(255255255, -1.00.4013.010.0);
                        
ShowSyncHudMsg(KillerSyncHudObject"[ - %d XP Kazandin - ]"get_pcvar_num(HS_Kill_XP));
                    }
                }
                case 
false :
                {
                    if(
get_user_flags(Killer) & ADMIN_VOTE)
                    {
                        
Xp[Killer] += (get_pcvar_num(Kill_XP) * 2);
                        
set_hudmessage(255255255, -1.00.4013.010.0);
                        
ShowSyncHudMsg(KillerSyncHudObject"[ - %d XP Kazandin - ]", (get_pcvar_num(Kill_XP) * 2));
                    }
                    else
                    {
                        
Xp[Killer] += get_pcvar_num(Kill_XP);
                        
set_hudmessage(255255255, -1.00.4013.010.0);
                        
ShowSyncHudMsg(KillerSyncHudObject"[ - %d XP Kazandin - ]"get_pcvar_num(Kill_XP));
                    }
                }
            }
        }
    }
    
    
Set_Xp(Killer);
    
Check_Max_Level(Killer);
    
    return 
HC_CONTINUE;
}

public 
CBasePlayer_Spawn(id)
{
    if(
get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
    {
        
set_entvar(idvar_healthFloatget_entvar(idvar_health) + 25.0);
        
set_entvar(idvar_armorvalueFloatget_entvar(idvar_armorvalue) + 10.0);
    }
    else if(
get_user_flags(id) & ADMIN_VOTE)
    {
        
set_entvar(idvar_healthFloatget_entvar(idvar_health) + 10.0);
        
set_entvar(idvar_armorvalueFloatget_entvar(idvar_armorvalue) + 5.0);
    }
    else if(
get_user_flags(id) & ADMIN_VOTE)
    {
        
set_entvar(idvar_healthFloatget_entvar(idvar_health) + 5.0);
        
set_entvar(idvar_armorvalueFloatget_entvar(idvar_armorvalue) + 1.0);
    }
    
    switch(
get_pcvar_num(Level_HP_On))
    {
        case 
:
        {
            
set_entvar(idvar_healthFloatget_entvar(idvar_health) + floatround(float(Level[id]) * get_pcvar_float(Level_HP_Inc)));
        }
    }
    
    switch(
get_pcvar_num(Level_Armor_On))
    {
        case 
:
        {
            
set_entvar(idvar_armorvalueFloatget_entvar(idvar_armorvalue) + floatround(float(Level[id]) * get_pcvar_float(Level_Armor_Inc)));
        }
    }
    
    switch(
Burnout_Model[id])
    {
        case 
true :
        {
            
rg_set_user_model(idBurnout);
        }
    }
    switch(
MarsMellow_Model[id])
    {
        case 
true :
        {
            
rg_set_user_model(idMarsMellow);
        }
    }
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}

stock Renkli_Yazi(const ID, const InPut[], any:...)
{
    new 
Count 1Players[32];
    static 
Message[191];
    
vformat(Message190InPut3);
    
    
/* ^1 | ^x01 --> Default - Yellow - Sarı */
    /* ^4 | ^x04 --> Green - Yeşil */
    /* ^3 | ^x03 --> Team Color - Takım Rengi */
    
    /* Team Color ==> T Takımında Kırmızı - CT Takımında Mavi - SPECTATOR Takımında Beyaz */
    
    
replace_all(Message190"^1""^x01");
    
replace_all(Message190"^4""^x04");
    
replace_all(Message190"^3""^x03");
    
    if(
IDPlayers[0] = ID; else get_players(PlayersCount"ch");
    {
        for(new 
0Counti++)
        {
            if(
is_user_connected(Players[i]))
            {
                
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLEget_user_msgid("SayText"), _Players[i]);
                
write_byte(Players[i]);
                
write_string(Message);
                
message_end();
            }
        }
    }

What I've Done - Linkin Park

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Benzer Konular

5
Yorum
1.608
Okunma
16-08-2022, 02:24
4
Yorum
2.002
Okunma
18-07-2022, 18:34
2
Yorum
1.882
Okunma
18-07-2022, 16:31
4
Yorum
2.512
Okunma
24-06-2022, 18:58
Task
Kayıt Ol
Discord Adresimize Katılın