https://webailesi.com/upload/cdn/23/5ec275348e735_screenshot_2020-05-18-14-41-33.png
Sa urlyi nereye yazıyoduk beyler
Mybb Geliştirici & PHPyazılımişleri
)

(18-05-2020, 22:41)T1xLnN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Takip- Yazıyor devamına kısaltma adı alt tarafada linkin gideceği yer yazılıyor.Mobil uyumluluğu berbat
Bunu yöneticilere bildirsen daha iyi olur.(19-05-2020, 14:42)TheFlash Adlı Kullanıcıdan Alıntı: as knk naberiyidir sen